تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805628798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازآموزي مفاهيم آموزشي لازمه ارتقاي رفتارهاي ترافيکي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۶ب.ظ)
بازآموزي مفاهيم آموزشي لازمه ارتقاي رفتارهاي ترافيکي است موج - معاون آموزش سازمان حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران، بازآموزي مفاهيم آموزشي را لازمه ارتقاي رفتارهاي ترافيکي دانست و گفت: آموزش رانندگان تاکسي در راستاي کمپين «آسمان آبي-زمين پاک» از مجموعه فعاليت‌هاي سازمان حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران در سال جاري است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد محمد مهدي ميرزايي، معاون آموزش سازمان حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران، افزود: در حال حاضر، حدود ۸۰ هزار راننده تاکسي مسووليت جابه‌جايي روزانه 4 و نيم ميليون مسافر را در شهر تهران بر عهده دارند و به همين دليل هر راننده تاکسي به منزله آموزگاري مجرب براي تدريس عملي رفتارهاي ترافيکي است که مي‌تواند در انتقال مفاهيم مورد نظر و در نتيجه برقراري نظم و انضباط در عبور و مرور، مفيد و مؤثر واقع شود.
وي با اعلام اين‌که بسياري از رفتارهاي غيرمتعارف در زندگي شهري از جمله رفتارهاي ناهنجار ترافيکي، ناشي از عدم توسعه متناسب و متوازن فرهنگ در جامعه است، تأکيد کرد: آموزش صحيح موضوعات ترافيکي و بازآموزي مداوم اين موضوعات براي افرادي که به صورت مستمر در معابر شهري در حال عبور و مرور هستند، از جمله اقداماتي است که به همراه ساير فعاليت‌هاي آموزشي مي‌تواند به ارتقاي فرهنگ ترافيک در جامعه کمک کند.
معاون آموزش سازمان ترافيک با اشاره به اين‌که در فاز نخست اين برنامه آموزشي، رانندگان تاکسي پايتخت از سال گذشته با حضور در همايش‌هاي «تاکسيرانان؛ سفيران پيشتاز ترافيک»، با چرايي و چگونگي اجراي طرح «خط سفيد» در معابر شهري آشنا شدند، اظهار کرد: گام بعدي در اين راستا، برگزاري دوره‌هاي بازآموزي با محوريت «خط سفيد» براي اين گروه از رانندگان وسايل حمل‌ونقل عمومي است که هم اکنون به صورت چهره به چهره در مناطق 22 گانه شهر تهران در حال اجراست.
ميرزايي با بيان اين‌که فاز دوم آموزش رانندگان تاکسي پايتخت از اوايل مرداد ماه آغاز شده، تصريح کرد: شرکت‌کنندگان در اين دوره‌هاي آموزشي با حضور در کلاس‌هاي 30 نفره تحت آموزش دو ساعته شامل مباحث روان‌شناختي، موضوع اخلاق حرفه‌اي با تأکيد بر کمپين «آسمان آبي- زمين پاک» و توجه بيشتر به قوانين و قواعد مربوط به «خطوط سفيد» قرار مي‌گيرند.
معاون آموزش سازمان ترافيک در ادامه با تأکيد بر اين‌که رانندگي تاکسي در تهران، شغلي پر استرس و نفس‌گير است، خاطرنشان کرد: با توجه به اهميت شغل تاکسيراني، رانندگان تاکسي بر اساس وظيفه‌اي که بر عهده دارند، ناگزيرند تا ساعات طولاني از وقت خود را خارج از خانه و خانواده بگذرانند و مديريت شهري نيز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با کاستن از دل‌مشغولي‌هاي اين عزيزان، امکان ارتقاي خدمات به اين گروه از شهروندان خدوم و صبور را فراهم آورد که البته به ثمر نشستن اين آموزش‌ها، منوط به اعمال قوانين و مقررات از سوي پليس محترم راهور و همچنين تداوم برگزاري دوره‌هاي آموزشي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن