تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820387804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاكره با بانك‌ها جهت تسويه بدهي‌هاي شهرداري قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۴۳ب.ظ)
شهردار خبر داد: مذاكره با بانك‌ها جهت تسويه بدهي‌هاي شهرداري قم موج - قم - شهردار قم با اشاره به تلاش‌هايي كه براي تسويه‌ بدهي‌هاي شهرداري صورت گرفته است، گفت: مذاكراتي با بانك‌هاي طرف حساب شهرداري جهت تهاتر بدهي‌ها صورت گرفته است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، شهردار قم در ديدار با آيت‌الله شيخ محمد جواد فاضل لنكراني با اشاره به اهميت ويژه بلوار پيامبر اعظم(ص) گفت: با توجه به اين كه در ابتدا و انتهاي اين بلوار مكان‌هاي مقدس وجود دارد بايد با احتياط بيشتري براي ساخت و ساز در اين بلوار برنامه‌ريزي شود و هارموني مذهبي اين بلوار حفظ شود، كه در اين راستا در حال مذاكره با مراكز حوزوي براي سرمايه‌گذاري در اين بلوار هستيم تا اين مراكز در اين بلوار تجميع شوند.
وي با اشاره به اهميت بحث اقتصاد فرهنگ ابراز داشت: بايد با برنامه‌ريزي مناسب تناسبي ميان مراكز تجاري و فرهنگي ايجاد كنيم و طرح اقتصاد فرهنگ مي‌تواند در اين راستا راه‌گشا باشد.
سيد مرتضي سقائيان‌نژاد مشكل ريزگردهاي شهر قم را مورد توجه قرار داد و گفت: اگر به مشكل ريزگردها مخصوصا در ورودي‌هاي شهر توجه كافي نشود در آينده زندگي در شهر قم مختل خواهد شد.
وي با اشاره به بدهي هزار و ۵۰۰ ميليارد توماني شهرداري قم در خصوص اجراي پروژه‌هاي شهري گفت: بخش اعظمي از اين بدهي مربوط به دو پروژه بزرگ بلوار پيامبر اعظم(ص) و فاز ۵ بلوار عمار ياسر است.
سقائيان‌نژاد افزود: در خصوص پروژه بلوار پيامبر اعظم(ص) شهرداري قم ۷۶۲ ميليارد تومان بدهي بانكي دارد و ميزان بدهي در فاز ۵ بلوار عمارياسر نيز ۲۴۰ ميليارد تومان است.
شهردار قم با اشاره به اين كه ميزان بدهي شهرداري به بانك شهر ۲۵۰ ميليارد تومان است گفت: طي نشستي با مسوولان بانك شهر قرار بر اين شده است كه از طريق تهاتر اين بدهي پرداخت شود و با بانك‌هاي ملي و تجارت هم مذاكراتي داشته‌ايم.
وي با اشاره به اين كه بايد دولت در اين زمينه شهرداري قم را حمايت كند افزود: انتظار داريم كه سود اين بدهي‌ها از سوي دولت بخشيده شده و ما نيز براي بازپرداخت اصل بدهي برنامه‌ريزي‌هاي لازم را خواهيم داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن