تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804767271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدايت واحدهاي صنعتي ،توليدي و كارگاههاي مزاحم شهري در شهركها و نواحي صنعتي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: هدايت واحدهاي صنعتي ،توليدي و كارگاههاي مزاحم شهري در شهركها و نواحي صنعتي
معاون عمران ومحيط زيست سازمان صنايع كوچك وشهركهاي صنعتي ايران گفت:هدايت واحدهاي صنعتي و توليدي و كارگاههاي مزاحم شهري جهت استقرار در شهركها و نواحي صنعتي در شهركهاي صنعتي موجود مورد تاكيد قرار گرفت.


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فتحعلي محمد زاده  گسترش تعاملات بين بخشي جهت پيشبرد بهتر كارها و ماموريت هاي سازماني و تلاش مشترك براي تحقق اهداف زيست محيطي مرتبط با صنايع كوچك و شهركها و نواحي صنعتي را از جمله اهداف اين بيانيه عنوان كرد وافزود:در اين بيانيه علاوه بر موارد فوق به استفاده از تمام ظرفيت هاي قانوني و حقوقي در اختيار سازمان حفاظت محيط زيست و سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران جهت انجام بهتر ماموريت هاي مشترك دوسازمان اشاره ومقررشد، برخورداري واحدهاي صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي از تسهيلات بانكي و منابع صندوق ملي محيط زيست جهت بهسازي، اصلاح فرايند و ايجاد زيرساختهاي زيست محيطي مورد پيگيري قرار گيرد.


معاون عمران ومحيط زيست سازمان صنايع كوچك وشهركهاي صنعتي ايران همكاري مشترك در جهت بررسي و حل مشكلات زيست محيطي واحدهاي توليدي و صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي با استفاده از ابزارهاي قانوني را از ديگر موارد بيانيه  عنوان كرد وافزود: در اين نشست مشترك مقررشد پيشنهادات اجرايي در كارگروههاي كاري مشترك جهت اصلاح برخي از قوانين و مقررات به منظور تسهيل در دستيابي به توسعه صنعتي همگام با حفظ محيط زيست و تسهيل در استقرار واحدهاي توليدي و صنعتي در شهركها و نواحي صنعتي كشور تنظيم و در اختيار دو مجموعه قرار گيرد.


محمد زاده تسريع در معرفي محل هاي دفع پسماندهاي صنعتي و ويژه توسط سازمان حفاظت محيط زيست جهت مديريت پسماندهاي توليدي توسط واحدهاي صنعتي را از ديگر تصميمات اتخاذ شده بين طرفين  برشمرد وگفت: تسريع فرآيند بررسي و تصويب مطالعات ارزيابي اثرات زيست محيطي براي شهركها و نواحي صنعتي مشمول مطالعات مذكور و عدم ايجاد شهرك صنعتي بدون انجام مطالعات امكان سنجي و ارزيابي زيست محيطي نيز در اين بيانيه مورد تاكيد قرار گرفت.


وي ادامه داد: تسهيل در صدور گواهينامه آزمايشگاه معتمد براي آزمايشگاههاي آب و فاضلاب تجهيز شده در تصفيه خانه هاي فاضلاب شهركها و نواحي صنعتي جهت استفاده بهينه از سرمايه گذاري هاي صورت گرفته و كمك به خودگرداني اين طرحها بلحاظ مالي براي  ارايه خدمات به ساير واحدهاي صنعتي بيرون شهرك مربوطه نيز از جمله مواردي بود كه در اين بيانيه مطرح شد.


به گفته معاون عمران ومحيط زيست سازمان صنايع كوچك وشهركهاي صنعتي ايران تلاش در جهت اصلاح قوانين موجود در جهت اختصاص بخشي از جرايم و عوارض آلودگي دريافتي از واحدهاي آلاينده مستقر در شهركها و نواحي صنعتي به شركتهاي خدماتي موضوع قانون نحوه واگذاري مالكيت و اداره امور شهركهاي صنعتي جهت تامين بخشي از هزينه هاي نگهداري و بهره برداري پروژه هاي زيست محيطي نيز در اين بيانيه مورد تاكيد قرار گرفت.


محمدزاده تعامل و همكاري متقابل در خصوص ارائه راهكارها و تبادل تجربيات زيست محيطي از طريق برگزاري دوره هاي آموزشي و نشست هاي كاري تخصصي و انجام طرحهاي مطالعاتي و تحقيقاتي مشترك بصورت منطقه اي را از ديگر موضوعات اين بيانيه عنوان كرد وگفت: همچنين مقررشدپيگيري هاي لازم به منظور اصلاح بند الف ماده 38 قانون ماليات بر ارزش افزوده به منظور اختصاص بخشي از عوارض آلايندگي در ايجاد و بهبود زيرساختهاي زيست محيطي در شهركها و نواحي صنعتي توسط طرفين انجام شود.


 گفتني است ، ايجاد زيرساختهاي استفاده مجدد از پساب تصفيه شده در شهركهاي صنعتي با توجه به شرايط بحران آب در كشور ، رعايت اصول آمايش سرزمين در انتخاب محل هاي استقرار شهركهاي صنعتي واستفاده از منابع صندوق ملي محيط زيست در اجراي پروژه هاي زيست محيطي شهركها و نواحي صنعتي نيز از جمله تصميماتي بود كه در اين بيانيه مورد تاكيد قرار گرفت.


انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

هیچ گونه تولید IC در کشور نداریم/تحریم‌های میکروالکترونیک تا 10 سال ادامه خواهد داشت
ایران می تواند همکار استراتژیک اروپا باشد/ هیچ محدودیتی برای سرمایه گذاری خارجی در کشور نداریم
حضور بزرگان صنایع نساجی جهان در تهران ، زمینه ساز تحول در صنعت نساجی کشور
امضا تفاهم نامه ایران با وزارت بازرگانی چین/ جذب 783 میلیون دلار سرمایه خارجی
اتاق تعاون چه می کند؟/ تکرار آمارهای تکراری در نشست‌های هر سال





۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن