تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820418169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌برداري از 11 پروژه گردشگري استان همدان تا پايان سال 95


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۳۲ب.ظ)
بهره‌برداري از 11 پروژه گردشگري استان همدان تا پايان سال 95 موج - سازمان ميراث فرهنگي متعهد است 11 پروژه گردشگري استان همدان را با 50 ميليارد تومان تسهيلات تا پايان سال 95 به بهره برداري برساند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام دکتر حسن روحاني روز سه شنبه در جمع مردم همدان در ورزشگاه شهداي قدس افزود: افتخار ماست که به قانون متعهد باشيم، طبق اين قانون متحد باشيم و خودمان را براي انتخابات پايان سال جاري آماده کنيم.
وي اظهار اميدواري کرد که ان شاء الله همه نهادهاي کشور از دولت، شوراي نگهبان، مجلس شوراي اسلامي، قوه قضائيه، نيروهاي مسلح همه و همه دست به دست هم خواهيم داد و شاهد يک انتخابات شکوهمند در ايران خواهيم بود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود عنوان کرد: همدان، همدان شور و نشاط و دلاوري؛ همداني که از همه خيابان‌ها و کوچه‌هاي اين شهر رايحه مهر و محبت و صفا و برادري و اتحاد استشمام مي‌شود.
رئيس جمهوري تصريح کرد: استقبال پر شور مردم شريف استان همدان در خيابان‌هاي اين شهر به معناي قدرداني مردم از نظام اسلامي از انقلاب اسلامي و همچنين از خادمان کوچک خودشان در دولت تدبير و اميد است.
روحاني اظهار کرد: همدان به عنوان مرکز کهن‌ترين دولت و تاريخ تمدن، در سرزمين ايران عزيز ماست.
وي اضافه کرد: همدان، شهر بزرگان و شهر بوعلي سيناها و شهر باباطاهرها و سيدجمال الدين اسدآبادي‌ها است، همدان شهر ميرسيدعلي همداني و شهري است که مرکز افتخار آفريني براي ملت ايران است.
رئيس جمهوري افزود: فعاليت فرهنگي بنياد ابن سينا با هزينه اي که نياز داشته و تأمين اعتبار شده، به توسعه فعاليت خود ادامه خواهد داد و همچنين براي طرح‌هاي صنعتي، معدني و کشاورزي نيز يک هزار و 200 ميليارد تومان تسهيلات مد نظر قرار گرفته که ان شاء الله بانک‌ها اين اعتبارات را در اختيار کارآفرينان قرار مي‌دهند.
وي با اشاره به جذابيت‌هاي گردشگري همدان، گفت: سازمان ميراث فرهنگي متعهد است 11 پروژه گردشگري اين استان را با 50 ميليارد تومان تسهيلات تا پايان سال 95 به بهره برداري برساند.
روحاني در پايان سخنان خود گفت: جمعاً در اين سفر 42 طرح و پروژه عمراني با اعتبار 847 ميليارد تومان براي استان همدان در نظر گرفته شده است که همه اين طرح‌ها در سال 94 و 95 به اتمام و بهره برداري خواهد رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن