تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798985471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌مندی همه ایرانیان از واکسن و خدمات بهداشتی مورد نیاز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر بهداشت در سفر به همدان عنوان کرد؛ بهره‌مندی همه ایرانیان از واکسن و خدمات بهداشتی مورد نیاز خبرگزاری پانا: وزیر بهداشت در مراسم افتتاح همزمان 503 خانه بهداشت در سراسر کشور همزمان با دومین روز از هفته دولت با همراهی کاروان تدبیر و امید به استان همدان سفر کرد و خانه بهداشت روستای سنگستان از توابع استان همدان را افتتاح کرد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۳ شهريور ساعت 11:38

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سید حسن هاشمی در جریان سفر هیأت دولت به همدان در مراسم افتتاح همزمان خانه های بهداشت ضمن قدردانی از تلاش دانشگاه علوم پزشکی همدان و معاونت بهداشتی به جهت بهره برداری و تجهیز خانه های بهداشت استان در کمترین زمان، به ارائه گزارشی از دستاوردهای برنامه تحول نظام سلامت در کشور پرداخت. هاشمی با اشاره به اینکه در حوزه سلامت در کمتر از یک سال و نیم گذشته خدمات فراوانی صورت گرفته است و اجرای طرح تحول نظام سلامت دارای برکات فراوان بوده است، گفت: متاسفانه برخی این طرح را با هدف گیری درمان معرفی کردند حال آنکه اقداماتی که همکاران ما در معاونت بهداشتی و نیز روسای دانشگاهها در حوزه بهداشت انجام دادند، بسیار چشمگیر است. وزیر بهداشت با بیان اینکه در گذشته سابقه ای از چنین اقداماتی نبوده است، ساخت 1500 خانه بهداشت، توسعه و تجهیز خانه های بهداشت کم بهره از امکانات، توزیع دارو و مکمل برای نوزادان، کودکان، افراد سالمند و مادران باردار و ... و نیز توزیع واکسن برای همه آحاد ایرانیان را از خدماتی برشمرد که در سراسر کشور ارائه شده است. وی با اشاره به اینکه در آغاز اجرای طرح بسیاری از مناطق حتی از حضور پزشک نیز بی بهره بودند ، از حضور پزشکان در دور افتاده ترین مناطق کشور خبر داد و گفت: در حاشیه شهرها نیز اقدامات بهداشتی خوبی صورت گرفته و بیش از هشت میلیون نفر از حاشیه نشینان در کشور تحت پوشش خدمات بهداشتی قرار گرفتند. وی با بیان اینکه خدماتی از قبیل بهره مندی از کارشناس تغذیه، سلامت روان دامپزشک و پزشک و .. در مراکز جامع سلامت ارائه شده است، انجام اقداماتی برای پیشگیری از پوسیدگی دندان دانش آموزان مقطع ابتدایی را از دیگر اقداماتی برشمرد که در حوزه ارتقا بهداشت در کشور تاکنون انجام شده است. وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه در حوزه پیشگیری خدمات خوبی صورت گرفته است، از برخی عقب ماندگی های حوزه سلامت در دهه های گذشته نیز ابراز ناراحتی کرد و گفت: ما در سه دهه گذشته باید کارهایی انجام می دایدم که انجام ندادیم، در برخی شهرها در این سالها 5 تخت بیمارستانی هم هم اضافه نشده استو این ها همه در کنار مشکلاتی همچون عدم تربیت نیروی متخصص به میزان مورد نیاز بوده است و مردم برای حل مشکلات بهداشتی درمانی با گرفتاری های فراوانی مواجه بودند. وی اقدامات صورت گرفته در این دولت که با محور قرار گرفتن مسئله سلامت از سوی رئیس جمهوری و دولت بوده است را موجب احساس رضایتمندی بیشتر به مردم و ارائه خدمات شایسته تری برشمرد که موجب شده مردم احساس کنند احترام می شوند، تحت پوشش بیمه قرار می گیرند و در این مسیر دولت و مجلس نیز آنان را حمایت خواهند کرد. وی با بیان اینکههمزمان با سفر رئیس جمهور به استان همدان شاهد بهره برداری از19 خانه بهداشت در همدان هستیم و بدون شک بهره برداری همزمان از خانه های بهداشت در سراسر کشور با هدف پیشگیری مقدم بر درمان بوده اما نباید فراموش کرد که درمان هم بخشی از پیشگیری و جلوگیری از پیشرفت بیماری و یا سخت تر شدن آن است و از پیشگیری و بهداشت جدا نیست. وی ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته ابراز امیدواری کرد که کل استان همدان زیر پوشش شبکه بهداشتی قرار بگیرد. دکتر هاشمی در پایان با آرزوی سلامتی و تندرستی ، برخورداری از آسایش و رفاه بیشتر را حق مردم دانست و با ابراز امیدواری از رونق اقتصادی و کاهش مشکل بیکاری گفت: قطعا روزها و ماههای پر امیدی در انتظار مردم است.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن