تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802560619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخطئه پرداخت یارانه توسط معاون روحانی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تخطئه پرداخت یارانه توسط معاون روحانی
تخطئه پرداخت یارانه توسط معاون روحانی معاون اجرایی رئیس جمهور پرداخت یارانه را باعث افزایش بیکاری در کشور دانست و گفت: در صورتی که مشکلات تحریم برطرف شود موفقیت بیشتر برای مردم و تجار به وجود خواهد آمد.


به گزارش فرهنگ نیوز، محمد شریعتمداری عصر امروز در نشست همدانی‌های مقیم خارج از کشور با بیان اینکه روحانی با اقتدار در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم رأی آورد، اظهار کرد: با وجود مشکلاتی که وجود داشت هیچکس باور نمی‌کرد این دولت بتواند در کشور انسجام به وجود بیاورد.


وی گفت: با تدبیر دولت تدبیر و امید در برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات، کسانی که خواهان اتحاد ایران نبودند ناامید شدند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه همکاری خوبی بین دولت و ملت ایجاد شده است، نخستین برنامه دولت را خروج ایران از انزوای سیاست خارجی دانست و گفت: با تدبیر دولت شرایطی به وجود آمد تا از این شرایط دور شویم.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم در یک نبرد نابرابرانه وارد سیاست خارجی شد اما با سربلندی بیرون آمد، گفت: شرایط خوبی برای موفقیت ایران نبود اما فرزندان این مملکت بدون کوتاه آمدن از اصول ایران اسلامی، با سربلندی در مذاکرات به وطن برگشتند.

شریعتمداری با اشاره به اینکه در حال حاضر شرکت‌های خارجی برای حضور در ایران با هم رقابت می‎کنند، افزود: ایرانی‌ها هم ثابت کرده‌اند به دنبال صلح و آرامش و برقراری ارتباط منطقی با همه دنیا هستند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی بدون از دست دادن حقوق خود به حقش رسید و این در دولت یازدهم دست‌یافتنی شد.

شریعتمداری با بیان اینکه ثبات نرخ تورم در کشور توسط دولت تدبیر و امید به وجود آمد، گفت: قبلا نرخ برخی از کالاها صبح با ظهر فرق داشت و این امر نشان از وجود شرایط بی‌ثبات اقتصادی در کشور بود.

وی اظهار کرد: با روش‌های گوناگون توانستیم با ایجاد امید در دل مردم با استفاده از ابزارهای مالی و پولی کشور به موفقیت نسبی برسیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه نرخ تورم ۲۵ واحد در سطح کاهش یافته است، افزود: در صورتی که مشکلات تحریم برطرف شود موفقیت بیشتر برای مردم و تجار به وجود خواهد آمد.

وی با بیان اینکه ثبات نرخ ارز تأثیر زیادی در تولید خواهد داشت، گفت: با تدبیر دولت به ثبات نسبی رسیده‎ایم.

شریعتمداری با بیان اینکه در دولت یازدهم شاخص نرخ ارز حفظ شد، اظهار کرد: در این دولت با ۴۲ درصد کاهش قیمت ارز مواجه بودیم و نوسان بسیار زیاد قبل را مهار کردیم.

وی گفت: به خاطر کمبود منابع مالی نتوانستیم سرمایه‌های بانکی را افزایش دهیم و سعی داریم سود بانکی را متناسب با تورم کاهش دهیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه قبلاً فضای کسب و کار خوبی نداشتیم اما الآن با ترفندهای مختلف این وضعیت بهتر شده است، پرداخت یارانه را باعث افزایش بیکاری در کشور دانست.

وی با بیان اینکه رتبه ایران در فضای کسب و کار در دنیا از رتبه ۱۵۶ در سال اول دولت به ۱۳۰ و در سال دوم به رتبه ۱۰۳ رسیده است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال این رتبه به کمتر از ۱۰۰ برسد.

شریعتمداری با اشاره به اینکه یک‌هزار بنگاه اقتصادی در استان به دولت معرفی شده است، گفت: ما هم سعی داریم در سیستم بانکی شرایط را برای پرداخت تسهیلات در استان مهیا کنیم.

وی با بیان اینکه باید شرایطی را فراهم کنیم تا سرمایه‌گذاران با فراغ بال و اشتیاق از خارج به مملکت خود بیایند، گفت: ما در دولت به دنبال این هستیم که برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کنیم.

این مقام مسئول خطاب به همدانی‌های مقیم خارج از کشور گفت: ما برای جذب سرمایه‌گذار به عنوان خادمان ملت بارها در این جلسات حاضر می‌شویم تا شرایط حضور شما ایرانیان خارج از کشور را فراهم کنیم.


منبع: فارس


94/6/3 - 08:39 - 2015-8-25 08:39:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن