تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798568745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت انگليس رفتار خود را تغيير دهد/ حاميان تروريست‌ها بايد پاسخگوی سياست‌های اشتباه خود باشند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دولت انگليس رفتار خود را تغيير دهد/ حاميان تروريست‌ها بايد پاسخگوی سياست‌های اشتباه خود باشند
رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (دوشنبه) با هاموند وزیر امور خارجه انگلیس دیدار و گفت‌وگو کرد.

لاریجانی با وزیر خارجه انگلیس دیدار کرد
به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلیپ هاموند، وزیر امور خارجه انگلیس در ادامه ملاقات‌های خود با مقامات عالی رتبه کشورمان بعد از ظهر امروز دوشنبه با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.


در این دیدار ابتدا وزیر خارجه انگلیس با تشریح اهداف سفر خود به تهران،‌ بازگشایی سفارت بریتانیا در تهران را به منزله گام جدیدی در گشوده شدن افق تازه‌ای در روابط و همکاری های دو کشور توصیف کرد و گفت: پس از توافق هسته‌ای ایران و 1+5، زمینه‌های جدیدی برای ارتقاء سطح مناسبات دو کشور در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی پدیدار شده و دولت انگلیس تمایل دارد روابط خود در زمینه‌های مورد علاقه طرفین را گسترش دهد.


وی افزود:‌ جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوی هسته‌ای خود گام‌های مناسبی برداشت و استنباط عمومی در جهان این است که تهران قصد دارد در جهت منافع مردم کشورش به بهبود و ارتقاء مناسبات حق با کشور های جهان در آینده بیندیشد.


هاموند همچنین گفت:‌ ما امیدواریم جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود بر اساس توافق وین احترام بگذارد و ما نیز به تعهدات خودمان در این زمینه عمل خواهیم کرد.


وزیر امور خارجه انگلیس با اذعان به وجوه پیشینه ذهنی منفی در بین مردم ایران در خصوص سیاست‌های کشورش در گذشته نیز گفت: نباید در گذشته متوقف ماند و در جهت منافع ملی باید رو به جلو حرکت کرد.


وی با اشاره به ظرفیت‌های پارلمانی برای تسهیل گسترش مناسبات و همکاریهای دو کشور به ویژه در زمینه مقابله با تروریسم تکفیری داعش و قاچاق مواد مخدر خواستار انجام گفت‌وگوهای بیشتر بین نمایندگان مجالس دو کشور شد.


وزیر خارجه انگلیس همکاری ایران با قدرتهای جهانی در زمینه برقراری ثبات و آرامش در منطقه پرآشوب خاورمیانه را حایز کمال اهمیت دانست و افزود:‌ ثبات و آرامش منطقه خاورمیانه محور آرامش و صلح جهانی است.


در ادامه این دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی توضیحات وزیر خارجه انگلیس درباره تغییر رویکرد دولت انگلیس در تلاش برای گشودن افق جدیدی درروابط خود با جمهوری اسلامی ایران را مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد، رویکرد جدید بریتانیا بر پایه اقدام و منافع متقابل در جهت زدوده شدن ذهنیت منفی مردم ایران نسبت به سیاستهای گذشته این کشور تحقق یابد.


وی در همین راستا گفت:‌ رفتار دولت انگلیس در زمینه دخالت‌های گاه و بیگاه در امور داخلی ایران در گذشته باید تغییر جهت پیدا کند و مردم ایران نباید احساس کنند که رویکرد بریتانیا نسبت به آن‌ها غیر دوستانه و مبهم است.


لاریجانی با انتقاد از برخی کشورهای غربی در اتخاذ سیاست یک بام و دو هوا در زمینه موضوعات مهم همچون مقابله با تروریسم،‌ قاچاق مواد مخدر، حقوق بشر و اشغال خارجی نیز خاطر نشان کرد: برخورد با مقوله تروریسم نباید تاکتیکی و صوری باشد و کسانی که تروریستم تکفیری را به وجود آوردند و تسلیح و حمایت نمودند باید پاسخگوی سیاست‌های اشتباه خود باشند.


رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توافق هسته‌ای اخیر ایران با 1+5 نیز اظهار نمود: در خصوص این توافق کمیته ویژه‌ای تشکیل شده که کار بررسی‌آن را بر عهده دارد و کمیسیونهای تخصصی مجلس نیز در حال بررسی جداگانه موضوع هستند و باید منتظر بود تا نتایج بررسی‌ها مشخص شود.


انتهای پیام/ 








اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

طرف‎های مذاکره در آینده خواهند دید که تعامل با ایران راه صحیحی بوده است
ظریف: گسترش روابط با اتحادیه اروپا گسترش روابط با انگلیس نیز خواهد بود/ هاموند: اطمینان دارم آمریکا برجام را تایید خواهد کرد
ظریف و هاموند دیدار کردند+تصاویر
وزیر خارجه انگلیس وارد تهران شد/ رایزنی هاموند و ظریف عصر امروز
تخت‌روانچی: تاکنون غرامتی به انگلیس داده نشده است/ هیاتی اقتصادی از طرف دولت ایران به آمریکا سفر نکرده است
یک سفارت و هزار حرف و حدیث/هاموند بیاید یا نیاید؟





۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن