تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819196642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موفقیت احزاب در گرو کم کردن اختلافاتشان است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: موفقیت احزاب در گرو کم کردن اختلافاتشان است
کد خبر: ۵۲۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ - 24 August 2015


یک نماینده اصولگرای مجلس با بیان این که انسجام در کار به موفقیت و نتیجه بهتر فعالیت احزاب کمک می‌کند، گفت: در هر جایی ائتلاف حداکثری میان احزاب به موفقیت آنها کمک می‌کند و برآیند کار خوب خواهد بود.

محسن علیمردانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این که تمام گروه‌ها و جناح‌ها باید اولویت‌شان مصالح نظام و انقلاب باشد اظهار کرد: گروه‌های سیاسی باید ضمن رعایت اخلاق به نظرات شورای نگهبان و قانون احترام بگذارند و در هر شرایطی الگوی عملی مناسبی برای کشور باشند.

وی همچنین بیان کرد: به نظر می‌رسد گروه‌های سیاسی موجود در جامعه باید در کارهایشان صداقت و درستکاری را لحاظ کنند در نتیجه اگر چنین باشد شاهد خواهیم بود احزاب و این گروه‌ها در ایام انتخابات فعالیت مثمرثمری داشته باشند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: شاید انتخابات به نوبه خود ایجاب می‌کند که احزاب و جریانات در این عرصه وارد شده و فعالیت داشته باشند و بعد از آن هم به طور مطلق فعالیت نکرده و تعطیل شوند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خاطرنشان کرد: در هر جایی اگر ائتلاف حداکثری در میان احزاب وجود داشته باشد به موفقیت آن‌ها کمک کرده و برآیند کار خوب خواهد بود و در هر جایی هم که اختلاف باشد برآیند و نتیجه کار رضایت‌بخش نیست، در واقع در کشور هر جا که انسجام و وجود داشته باشد در برآیند کارها موثر است.

این نماینده اصولگرای مجلس در پایان اظهار کرد: موفقیت احزاب باید منجر شود به این که اختلافاتشان را کم کنند و جریان های سیاسی و احزاب هم سو در کنار هم باشند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن