تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813328888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی‌ نمایندگان از «استیضاح» وزرا قصدهای دیگر دارند/ با استیضاح وزرا مخالفم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برخی‌ نمایندگان از «استیضاح» وزرا قصدهای دیگر دارند/ با استیضاح وزرا مخالفم
یک عضو مجمع نمایندگان مردم تهران معتقد است؛ برخی از نمایندگان در استیضاح وزرا، قصدهای دیگر را دنبال می‌کنند.

برخی در استیضاح وزرا قصدهای دیگر دارند/ با استیضاح وزرا مخالفم
احمد توکلی نماینده مردم تهران با اشاره به عملکرد هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در بررسی طرح‌های استیضاح وزرا، در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران گفت: معتقدم هیئت رئیسه باید طبق آئین نامه داخلی مجلس موضوع استیضاح وزرا را بررسی کند.
وی افزود: آئین نامه داخلی مجلس به خوبی تکلیف طرح‌های استیضاح وزرا را روشن کرده و هیئت رئیسه نمی‌تواند در رابطه با استیضاح وزرا مصلحت اندیشی کند.نماینده مردم تهران با بیان اینکه در شرایط فعلی بنده با استیضاح وزرا موافق نیستم، متذکر شد: برخی از طرح‌های استیضاح به دلیل سوالات مطرح شده، صلاحیت لازم را ندارند.توکلی تصریح کرد: معتقدم استیضاح کنندگان برخی از وزرا، به جد قصد استیضاح وزرا را نداشته و برخی قصدهای دیگر دارند و برخی امضاها پای استیضاح وزرا استحکام لازم را ندارد.عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر شما نیت آن دسته از نمایندگانی که قصدی بجز اصل استیضاح دارند، چیست؟ گفت: برخی نمایندگان تامین منافع حوزه‌های انتخابیه خود را دلیل استیضاح می‌دانند.توکلی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه ،برخی از وزرا سوالات نمایندگان مجلس را بی ارتباط با حوزه فعالیتشان ارزیابی می‌کنند، به نظر شما عمده سوالات نمایندگان از وزرا به همین نحو است؟ گفت: همه سوالات نمایندگان بی ارتباط با فعالیت وزرا نبوده و تنها برخی از سوالات به این نحو می‌باشد.عضو مجمع نمایندگان مردم تهران در ادامه تاکید کرد: معتقدم سوالات نمایندگان از وزرا رنگ و بوی سیاسی نداشته و بیشتر مسائل غیرسیاسی و مرتبط با حوزه‌های انتخابیه نمایندگان، در موضوع استیضاح‌ها دخیل بوده است.توکلی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه در برخی موارد تمایلاتی برای سیاسی شدن طرح‌های استیضاح وزرا در مجلس دیده می‌شود، آیا این امر می‌تواند رنگ و بوی سیاسی به موضوع استیضاح وزرا بدهد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: این امکان وجود دارد که بعضی وقت‌ها فضای مجلس تحت تاثیر سیاست زدگی قرار گیرد.


انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

پورابراهیمی: سهم‌خواهی سیاسیون از شرکت سهامی وزارت کار و رفاه اجتماعی!
استیضاح «وزیر نفت» فردا تحویل هئیت رئیسه مجلس می‌شود
لاریجانی: هیئت رئیسه طرح‌های استیضاح را قبل از اعلام وصول به کمیسیون تخصصی ارجاع می‌دهد
از انتخاب اعضای کمیسیون ویژه "برجام" تا مکلف شدن دولت به جذب مربیان پیش‌دبستانی





۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن