تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820137934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غمگین‌ترین کودکان در کدام کشور هستند؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
غمگین‌ترین کودکان در کدام کشور هستند؟




در یک مطالعه بین‌المللی، کودکان کره جنوبی جزو غمگین‌ترین دانش‌آموزان شناخته شدند.





خبرگزاری ایسنا: در یک مطالعه بین‌المللی، کودکان کره جنوبی جزو غمگین‌ترین دانش‌آموزان شناخته شدند.

این مطالعه از سوی موسسه خیریه «انجمن کودکان» و روی تقریبا 53 هزار دانش‌آموز 10 تا 12 ساله در انگلیس، آلمان، نروژ، کره جنوبی، لهستان، استونی، اسپانیا، ترکیه،‌ رومانی، الجزایر، آفریقای جنوبی، رژیم صهیونیستی، اتیوپی، کلمبیا و نپال انجام گرفته است.

در این فهرست کره‌جنوبی در جایگاه پانزدهم یعنی در آخر جدول قرار گرفته و پایین‌ترین رتبه را کسب کرده و پس از کره‌ای‌ها، کودکان انگلیسی عنوان غمگین‌ترین دانش‌آموزان را در این گروه به خود اختصاص داده‌اند. در این گزارش تاکید شده دلیل این نارضایتی آن است که این دانش‌آموزان در فضای مدرسه بیشتر در معرض خشونت و زورگویی‌ قرار می‌گیرند. به همین دلیل کودکان کره‌ای و انگلیسی نسبت به کودکان سایر مناطق در این مطالعه در فضای مدرسه غمگین‌تر هستند.

«ماتیو راید»، مدیر اجرایی انجمن کودکان دراین‌باره گفت: غمگین‌تر بودن دانش‌آموزان کره‌ای و انگلیسی نسبت به دیگر همسالانشان نگران‌کننده است و این واقعیت که هزاران کودک در مدرسه مورد خشونت جسمی و روانی قرار می‌گیرند، شوک‌آور است. فضای مدرسه باید محیطی امن برای کودکان باشد و نباید به میدان جنگ و درگیری تبدیل شود.

در این گزارش آمده است، کودکانی که به طور مداوم در معرض خشونت هستند، شش برابر بیش از کودکان دیگر از فقدان حس رفاه و آسایش رنج می‌برند. همچنین پسران، 50 درصد بیش از دختران مورد خشونت همکلاسی‌های خود قرار می‌گیرند.

به گزارش روزنامه گاردین، «انجمن کودکان» که یک موسسه خیریه در انگلیس است از دولت این کشور درخواست کرد تا مشاوره‌دهی به دانش‌آموزان اجباری شود و مدارس را ملزم سازد تا به بهبود وضعیت رفاه و آسایش کودکان خود کمک کنند.







تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن