تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820551887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضرت احمد ابن موسی (ع) الکویی نمونه در ولایت مداری هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: یک مدرس حوزه در گفت وگو با پانا عنوان کرد: حضرت احمد ابن موسی (ع) الکویی نمونه در ولایت مداری هستند خبرگزاری پانا:یک مدرس حوزه علمیه گفت: حضرت احمد ابن موسی (ع) الگویی نمونه در حوزه ولایت مداری هستند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲ شهريور ساعت 09:45

خبرگزاری پانا+

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی محمد نیا صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: حضرت احمد ابن موسی (ع) شخصیتی بی نظیر و یک الگوی واقعی و نمونه در ولایت مداری هستند.
این مدرس حوزه علمیه ابراز داشت: حضرت شاهچراغ (ع) در بصیرت و اطاعت از امام عصر خود به راستی بی نظیر بودند.
وی گفت: ایشان در اطاعت و حمایت از امام عصر خود حضرت علی ابن موسی رضا (ع) به راستی ایثر کردند و به مقام والای شهادت نائل شدند.
محمد نیا افزود: تبیین ویژگی های فردی و اجتماعی حضرت شاهچراغ (ع) به عنوان یک چهره درخشان باید یکی از اولویت های فرهنگی امروز مسئولین باشد.
وی تصریح کرد: حضرت احمد ابن موسی(ع) در آن شرایط تاریخی حساس در مسیر وحدت و ولایت حرکت کردند و با از خود گذشتگی به تاریخ درس ولایت مداری و عشق به امامت دادند.
این مدرس حوزه خاطر نشان کرد: معرفی شخصیت های بزرگی چون حضرت شاهچراغ (ع) می تواند برای جوانان ما یک دانشگاه اخلاق و دین مداری باشد.
وی بیان کرد: شهر شیراز به برکت نامگذاری مقام معظم رهبری شهر اهل بیت (ع) است و سیاست های مسئولین فرهنگی باید در راستای تعمیق جایگاه معنوی این شهر باشد.
محمد نیا اضافه کرد: محوریت قرار دادن حرم حضرت احمد ابن موسی (ع) به عنوان امامزاده ای که مردم ما برکات و عنایت فراوان از ایشان دیده اند می تواند در این راستا بسیار حائز اهمیت باشد.
وی با اشاره به یک تحقیق دانشگاهی پیرامون برخی مشکلات فرهنگی در شهر شیراز ادامه داد: اگرچه تکذیب این اتهام ها یک کار مهم و ضروری بود اما باید مسئولین با آسیب شناسی دقیق نسبت به تهدیدهای فرهنگی حساس بوده و درصدد افراشتن چتر حمایت بر سر جوانان مومن با برنامه های فرهنگی مناسب باشند.
این مدرس حوزه تاکید کرد: مسئولین عزیز باید از سیاسی کاری و نگاه حذفی به جریان های رقیب فاصله بگیرند و آهنگ وحدت را ابتدا از جامعه مدیریتی و نخبه استان شروع کنند.
وی گفت: آسیب های جدی مانند بیکاری و افزایش تلخ آمار طلاق مباحثی است که امروز گریبانگیر جامعه ما شده است.
نماینده برخی از مراجع عالیقدر یادآور شد: وقتی در مباحث ازدواج و طلاق مشاوران ما هنوز مسلط نیستند نمی توانیم انتظار حذف این آسیب های اجتماعی را داشته باشیم.
محمد نیا در پایان ابراز داشت: جوانان و مردم مومن شهر اهل بیت (ع) می توانند برای مطرح کردن پرسش ها و یا نیازهای شرعی خود با شماره تلفن تماس حاصل نمایند و یا به ادرس اینترنی www.Mohamadinia.ir مراجعه نمایند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن