تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814656447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت بهداشت بازار ماهی فروشان مطلوب نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وضعیت بهداشت بازار ماهی فروشان مطلوب نیست خبرگزاری پانا : معاون فرماندار بوشهر: شهر بوشهر از نظر بهداشتی با آنچه باید باشد فاصله زیادی دارد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲ شهريور ساعت 07:38

خبرگزاری پانا+وضعیت بهداشت بازار ماهی

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر ، اسماعیل روحانی در جلسه کمیته بهداشت شهرستان بوشهر گفت: در بحث بهداشت بازار ماهی فروشان و عرضه مواد غذایی قابل فساد اقداماتی صورت گرفته اما هنوز مشکلات بسیاری وجود دارد.
معاون سیاسی ، اجتماعی فرماندار بوشهر ادامه داد: در حال حاضر شهر بوشهر از نظر بهداشتی با آنچه باید باشد فاصله زیادی دارد ، هرچند نظارت دامپزشکی و عملکرد اجرایی شهرداری تا حدودی قابل قبول بوده اما برای بهبود وضعیت بهداشت شهر و به طور خاص بازار ماهی فروشان باید تلاش بیشتری شود و تصمیمات اساسی اتخاذ گردد.
اسماعیل روحانی با اشاره به اینکه مکان فعلی بازار ماهی فروشان در شان مردم شریف بوشهر نیست تاکید کرد: مکان فعلی بازار ماهی فروشان مناسب نیست و باید با برنامه ریزی و کارشناسی دقیق مکان جدیدی برای بازار مشخص شود و شرایط احداث و انتقال ماهی فروشان فراهم شود.
معاون فرماندار بوشهر ضمن تاکید بر وضعیت نامطلوب بهداشت بازار ماهی فروشان اضافه کرد: ساعات تخلیه ماهی و میگو باید مشخص باشد تا شهرداری نیز با اطلاع از این زمانبندی بتواند برای جمع آوری ضایعات احتمالی و نظافت منطقه برنامه ریزی کند.
روحانی در پایان افزود: تعداد دست فروشان مواد غذایی رو به افزایش است و باید از این مساله جلوگیری شود، شهرداری باید اقدامات لازم را جهت جمع آوری دست فروشان انجام دهد اما بخشی از این ممساله مربوط به مردم میشود ، باید با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مردم را از خطرات احتمالی خرید مواد غذایی که در شرایط غیر بهداشتی عرضه می شود آگاه نمود تا از دست فروشان خرید نکنند .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن