تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805671790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 35 درصدي اعتبارات استاني قم نسبت به سال گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۹:۴۰ب.ظ)
رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي قم خبر داد؛ افزايش 35 درصدي اعتبارات استاني قم نسبت به سال گذشته موج - قم- رضوي گفت: وزارت نفت متعهد شده است تا پايان دولت يازدهم کليه روستاهاي استان قم از گاز برخوردار شوند.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان قم، درکنفراس خبري که باخبرنگاران به مناسبت هفته دولت برگزار شد،‌ گفت: خدمت بيشتر به مردم و استفاده از بخش خصوصي براي ارائه خدمات مناسب‌تر از رويکردهاي جدي دولت يازدهم است.
وي بيان کرد: دولت يازدهم برنامه منظمي را ارائه کرده که با استفاده از منابع خودش براي اجراي پروژه‌ها، توازن منطقه‌اي را به عنوان يک محور در برنامه ششم قرار داد و در راستاي اين برنامه، در 5 سال آينده شاهد رشد مناسبي در عرصه‌هاي مختلف شهري خواهيم بود.
رضوي اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادي، دولت از عمران استان‌ها و شهرها غافل نبوده و آمار و ارقام حکايت از اين دارد که در دو سال گذشته نسبت به سال‌هاي قبل تخصيص اعتبارات عمراني در پروژه‌هاي ملي و استاني به خوبي مديريت شده است.
وي عنوان کرد: امروز قريب به 340 ميليارد تومان پروژه در استان قم آماده افتتاح و کلنگ زني است و اين امر حکايت از نگاه ويژه دولت يازدهم به اين استان است، بر اساس اعتبارات دولت و سفر مقام معظم رهبري، پروژه‌هاي شهري و عمراني در حال تکميل و گسترش است.
رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان قم با بيان اين که اعتبارات استاني قم نسبت به سال قبل 35 درصد افزايش يافته است، گفت: در سال جاري 151 ميليارد تومان از سفر رياست جمهوري به استان قم اختصاص يافته است که تاکنون 50 ميليارد تومان به حساب نهادهاي مربوطه واريزشده است و تکميل و اتمام پروژه‌هايي که بيش از 70 درصد پيشرفت دارند در اولويت قرار دارند.
وي با بيان اين که دولت يازدهم برنامه‌محور است، افزود: اين دولت به همه استان‌ها تکليف کرده است که بر اساس اسناد بالادستي برنامه‌هاي استاني را تصويب کنند و سند توسعه استان قم در حال به روز رساني است.
رضوي با اشاره به استقرار صنايع استان در 1250 هکتار اراضي استان قم اظهار کرد: در برنامه ششم و هفتم با توجه به ظرفيت‌هاي را در استان وجود دارد به 2500 هکتار توسعه مي‌بايد.
رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان قم بيان کرد: بهره‌برداري از 800 هکتار شهرک صنعتي غيردولت، توسعه شهرک الغدير، افزايش آماده سازي زيرساخت‌هاي استقرار صنايع از برنامه‌هاي و اشتغال جوانان در بخش صنعت استان از برنامه‌هاي استاني قم است.
وي با بيان اين که خواست بيش از يک دهه استان قم اين بوده که تمام روستاها از نعمت گاز بهره برداري شود، گفت: وزارت نفت متعهد شده است تا پايان دولت يازدهم کليه روستاهاي استان قم از گاز برخوردار شوند و اعتباري بالغ بر 50 ميليارد تومان از سوي دولت به اين امر اختصاص يافته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن