تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820689892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نسخه های خطی کتاب ابن سینا پژوهی در حال جمع آوری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همدان - ایرنا - رییس روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد بوعلی سینا گفت: لوح فشرده نسخه های خطی کتاب ابن سینا پژوهی از سه سال گذشته تاکنون در حال جمع آوری است.
توکل دارایی روز یکشنبه به مناسبت سالروز تولد بوعلی سینا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نسخه های خطی جزء آثار ملی است افزود: تاکنون 800 نسخه جمع آوری شده است و باید این تعداد به پنج هزار نسخه برسد.
وی گفت: برای اولین بار از سال 90 کار تصحیح کتاب قانون بوعلی سینا آغاز شده که این کتاب اکنون آماده چاپ است و این کتاب می تواند به عنوان برند فرهنگی برای جمهوری اسلامی ایران مطرح باشد.
وی افزود: کتابهای بوعلی سینا به دلیل نگاه جامع بوعلی و طبقه بندی که انجام گرفته در ایران آن زمان و جهان اسلام مورد توجه قرار گرفته است و کتاب قانون ابوعلی سینا نیز مبتنی بر تندرستی و بهداشت است و علاقمندان زیادی دارد.
دارایی با بیان اینکه فعالیت ها و کارهای بنیاد بوعلی علمی است و تحت الشعاع قرار نمی گیرد ادامه داد: این بنیاد باید به مرکز ابن سینا پژوهی جهان تبدیل شود.
وی اضافه کرد: اکنون سه هزار جلد کتاب در حوزه ابن سینا پژوهی در این مرکز وجود دارد و نگاه این مجموعه تبلیغی و فرهنگی است و با این هدف تاکنون همایشهای زیادی برگزار شده است و نتایج آن به کتاب تبدیل خواهد شد.
دارایی افزود: بنیاد بوعلی یک نهاد ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
نسخه های خطی کتاب ابن سینا پژوهی در حال جمع آوری است






یکشنبه ، ۱شهریور۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن