تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820838981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی بیمارستان 200 تختی در شهركرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: راه اندازی بیمارستان 200 تختی در شهركرد خبرگزاری پانا:رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهركرد از راه اندازی بیمارستان 200 تختی با مساحت 14 هزار و 500 متر در كنار بیمارستان هاجر خبر داد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱ شهريور ساعت 14:04

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا،هاشم زاده تكمیل مراكز بهداشتی درمانی شهرستانها را از اقدامات دانشگاه علوم پزشكی در سال جاری عنوان كرد و افزود:ساخت شهرك سلامت كه یك مركز توریست درمانی در سطح كشور خواهد شد از دیگر برنامه های این مركز است كه فاز صفر آن انجام شده است و در حال رای زنی با استانداری و میراث فرهنگی و گردشگری جهت ساخت و تكمیل آن هستیم.
وی افزود:در تلاش هستیم تا یك مركز ناباروری در استان ایجاد كنیم تا همشهریان عزیز برای رفع مشكلات ناباروری خود به استانهای دیگر سفر نكنند و با هزینه كمتر مشكلشان مرتفع شود.
هاشم زاده با بیان اینكه  استان چهارمحال و بختیاری با كمبود 500 تخت بیمارستان  مواجه است افزود:در تلاش هستیم تا با احداث بیمارستان 200 تختی در شهركرد این مشكل را تا حدی كاهش دهیم.
در ادامه معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشكی شهركرد گفت:200 مركز بهداشت و خانه بهداشت با هزینه ای بالغ بر 8/4 میلیارد تومان  در حال ساخت یا تعمیر می باشد .
رئیسی افزود:در سال جاری 5/8 میلیارد تومان جهت تجهیزات پزشكی و12 میلیارد تومان در حوزه درمان هزینه شده است.
وی بازسازی كلینیك لردگان،بازسازی بخش های زایمان،توسعه اورژانس كاشانی،توسعه بخش های شیمی درمانی را از دیگر فعالیت های در دست اقدام عنوان كرد و افزود: سه پایگاه اورژانس در سال جاری تحویل داده شده و دو پایگاه دیگر در حال احداث است.
رئیسی اجرای برنامه هتلینگ بیمارستانها ،شروع عملیات اجرائی بهداشت كوهرنگ ،تاسیس 17 خانه بهداشت و تاسیس خوابگاه 200 نفره را از دیگر اقدامات این مركز عنوان كرد.
وی همچنین از آماده سازی ساختمان مركز بهداشتی درمانی منظریه در دهه فجر امسال خبر داد.
معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشكی شهركرد از اخذ مجوز برای دانشكده دندانپزشكی در شهركرد خبر داد و گفت:امسال این دانشكده بین 18 الی 20 دانشجوی دندانپزشكی پذیرش خواهد داشت.
شیرانی افزود:در المپیادهایی كه در بین دانشجویان سراسر كشور برگزار می شود ،دانشجویان علوم پزشكی شهركرد توانستند رتبه های خوبی را كسب كنند.
وی ادامه داد:همچنین دانشگاه علوم پزشكی شهركرد موفق شد رتبه اول را در رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشكی كسب كند.
همچنین معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكی شهركرد گفت:در استان چهارمحال و بختیاری تمام داروهای مربوط به بیماری های خاص وجود دارد و همچنین داروهای سرطانی كه برند آنها مورد تایید بیمه باشد در استان وجود دارد و تنها مشكل هزینه های سنگین آنها می باشد كه امسال 800 میلیون تومان برای كمك به خرید داروی این بیماران کمک شد.
محمدی به سامانه 1490 اشاره كرد و گفت:در سال گذشته 1200 تماس در زمینه دارویی داشتیم كه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
وی همچنین به صدور 190 گواهی بهداشت در استان اشاره كرد و گفت:متاسفانه اغلب اجناسی كه در عطاری ها و فروشگاه های بهداشتی و آرایشی به فروش می رسد قاچاق و یا تایید نشده است كه طرح بازرسی از این مراكز از ابتدای مرداد ماه سال جاری آغاز می شود.
محمدی افزود:غنی سازی آرد و آهن و اسید فولیك از دیگر طرح هایی است كه چند سال است شروع شده است و ادامه دارد.
وی  در ادامه گفت:410 مورد بازدید از كارخانه ها را تا كنون داشتیم و برگزاری كارگاه های آموزشی،همكاری با دانشكده بهداشت  و آموزش و پرورش از دیگر برنامه های این مركز می باشد.



 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن