تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813174778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی جزییات طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان دردستور کار امروز مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بررسی جزییات طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان دردستور کار امروز مجلس خبرگزاری پانا: عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: بررسی جزییات طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی در دستور کار جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس قرار دارد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱ شهريور ساعت 08:58

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، محمدحسین فرهنگی در ابتدای جلسه علنی امروز اظهارداشت: نمایندگان امروز ضمن بررسی جزییات طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی، دو نفر از نمایندگان هر استان را برای عضویت در هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان انتخاب می کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی را چهارشنبه گذشته (28 مردادماه) با 171 رای موافق، 26 رای مخالف و 5 رای ممتنع از 228 نماینده حاضر تصویب کردند.
عضو هیات رییسه مجلس ادامه داد: همچنین طرح حمایت از صنعت برق کشور، طرح توسعه و بهینه سازی آب شرب شهری و روستایی کشور در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس قرار دارند.
فرهنگی یادآور شد: نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز طرح الحاق دو تبصره به ماده 241 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت و طرح اصلاح بند ج ماده 178 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران را رسیدگی می کنند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن