تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813469999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت رکورد جديد جابه جايي کالا در بندر شهيد رجايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۳۲ب.ظ)
ثبت رکورد جديد جابه جايي کالا در بندر شهيد رجايي موج-مديرکل راه آهن هرمزگان از ثبت رکورد جابجايي يک ميليون و ۸۰۰ هزار تن کالا از طريق ريلي در بندر شهيد رجايي و افزايش سهم حمل و نقل ريلي محموله‌هاي تجاري اين بندر به رقم ۲۳ درصد خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد پورفخري اظهارکرد: از ابتداي سال جاري تا کنون يک ميليون و هشتصد هزارتن انواع کالاي نفتي و غير نفتي از طريق شبکه ريلي در اين بندر جابه جا شده است که حجم از عمليات در طول چهار ماهه بندر شهيد رجايي بي سابقه بوده است.
وي با اشاره به افزايش 56 درصدي در تعداد واگن‌هاي حمل کالا افزود: اين ميزان بار جابه جا شده در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 62 درصدي را تجربه کرده است.
به گفته مديرکل راه آهن هرمزگان رشد حاصل شده ناشي از جابه جايي واگن‌هاي پنبه–کود و مازوت ترانزيت و همچنين حمل گندله وارادتي بوده است که اميد مي‌رود با تداوم اين رشد به اهداف پيش بيين شده در سالجاري براي اين اداره کل دست يابيم.
پورفخري همچنين از کاهش تاخيرات در ورود و خروج وسير قطارهاي مسافري (در محور بافق-بندرعباس) خبرداد و گفت: اين اقدام با استفاده از لکوموتيوهاي جديد زيمنس؛ دوبل کردن ديزل قطارها و نيز نصب و اجراي سيستم سوخت رساني در ايستگاه مبدأ(بندرعباس) صورت گرفته است.
مدير کل راه آهن هرمزگان در ادامه به بهره برداري از پروژه‌هاي اجرا شده در هفته دولت اشاره کرد و گفت:احداث کتابخانه واقع در شهرک مسکوني راه آهن بندرعباس؛ احداث ايستگاه مانوري، احداث ايستگاه‌هاي اضطراري 18 و 16، بهسازي و نوسازي سيستم سرمايش ساختمان‌هاي مرکزي و ايستگاه‌هاي راه آهن بندرعباس و سيرجان، بهسازي و زهکشي خط دوار ايستگاه مسافري بندرعباس و احداث خط غله واقع در انبار رو باز غله در بندرشهيدرجايي از جمله اين موارد است.
پورفخري افزود: بازسازي سکوي مسافري ايستگاه سيرجان، خريد و نصب سيستم ايمني سير قطار ATC در 25 ايستگاه محور هرمزگان، مرمت و بازسازي سکوهاي شماره 1 و 2 و سايبان ايستگاه مسافري بندرعباس، احداث و ديوار کشي حريم ايستگاه مسافري بندرعباس و ايستگاه سيرجان، احداث و اجراي فضاي سبز و محوطه سازي شهرک راه آهن بندرعباس، احداث و اجراي ساختمان مرکزي پليس راه آهن در ايستگاه مسافري بندرعباس و اجراي تعداد 10 برج تلسکوپي در شهرک راه آهن بندرعباس از ديگر پروژه‌هايي است که در هفته دولت بهره برداري خواهد رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن