تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804060846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيانيه دفتر تحکيم وحدت در واکنش به بازگشايي سفارت انگليس در ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۱۰ب.ظ)
بيانيه دفتر تحکيم وحدت در واکنش به بازگشايي سفارت انگليس در ايران موج-دفتر تحکيم وحدت با صدور بيانيه‌اي اعلام کرد: بازگشايي سفارتي که هيچ‌گونه خدماتي از جمله صدور رواديد انجام نمي‌دهد، کارکردي جز پشتيباني فعاليت‌هاي جاسوسي، سازماندهي اغتشاشات خياباني و ترور دانشمندان نخواهد داشت.
به گزارش خبرگزاري موج، اتحاديه انجمن‌‌هاي اسلامي (دفتر تحکيم وحدت)در واکنش به بازگشايي سفارت انگليس در ايران و سفر وزير خارجه اين کشور به کشورمان بيانيه‌اي صادر کرد.
در بخشي از اين بيانيه آمده است: تاريخ گواهي مي‌دهد و خدا را شاهد مي‌گيريم که هر ملتي که از گذشته خود عبرت نگيرد دوباره تاريخ تلخ خود را تجربه خواهد کرد و آن گاه‌ است که حسرت فرصت‌هاي از دست رفته و جان‌هاي فدا شده هيچ فايده‌اي نخواهد داشت. انگليس خبيث بارها دشمني خود را به ملت ايران ثابت نمودهاست. روباه پير بعد از شکست‌هاي پياپي در مقابل رئيسعلي دلواري دانست که بايد استراتژي خود را در ايران تعيير دهد. اين گونه بود که با شهيد نمودن اين قهرمان توسط فردي خائن با گلوله‌اي از پشت سر!! روباه پير تبحر خود را در درس گرفتن از تجربه نشان داد و شيوه جديدي را براي دشمني خود با ملت ايران پيش گرفت آري، سياست استفاده از افراد نفوذي، خائن و وطن فروش توانست در کودتاي 28 مرداد بستن قراردادهاي ننگين همچون تالبوت ودارسي، زمينه چيني حمايت و پشتيباني از کودتاي رضاخان، منحرف نمودن مشروطه و زمينه چيني اعدام شيخ فضل ا...نوري، امتحان خود را به خوبي پس دهد.
بيانيه مذکور مي‌افزايد:حمايت از فتنه 88 توسط همين سفارتخانه نيز بر هيچ کس پوشيده نيست مسوولان اجرايي کشور نشان داده‌اند که اهل مذاکره و معامله يا به اصطلاح خودشان اهل تعامل با جهان‌اند. آيا اين خبيث در سياست خود در ايران تجديدنظر کرده است؟ مگر نه اين که رهبر انقلاب فرمودند استکبار ستيزي همچنان ادامه دارد؟ آيا ديگر بريتانيا در زمره استکبار نيست؟ فأين تذهبون؟ آيا انگليس به گرفتن غرامت اکتفا کرد؟ يا بايد عذرخواهي رسمي نيز بکنيم انگليس نبايد به‌خاطر صدها جنايتي که در حق ملت ايران کرده است غرامت دهد؟ نبايد عذرخواهي رسمي کند؟
در بخش ديگر اين بيانيه آمده است: مطالبه ما دانشجويان به‌عنوان نماينده ملت ايران تنها حفظ عزت خود در برابر دشمنان خونين اسلام و اين ملت است. مسلماً ما در برابر بازگشايي سفارتي که هيچ خدمتي به مردم ايران نخواهد کرد احساس عزتمندي نمي‌کنيم همانا بازگشايي سفارتي که هيچ گونه خدماتي از جمله صدور رواديد انجام نمي‌دهد، کارکردي جز پشتيباني فعاليت‌هاي جاسوسي، سازماندهي اغتشاشات خياباني و ترور دانشمندان متصور نيست. شما که اهل امتياز و دادن و امتيازگرفتن هستيد بايد به ملت ايران پاسخگو باشيد بازگشايي سفارت روباه پير چه امتيازي براي کشور ايران دارد؟
در پايان بيانيه اعضاي دفتر تحکيم وحدت تصريح شده است:کساني که ادعاي بازي برد_برد را دارند بايد توضيح دهند، چه ضمانتي از انگليس گرفته‌اند تا ديگر فکر خام اجراي انقلاب‌هاي رنگين در ايران نکند؟ روباه پير بايد بداند که زمان استعمار و سلطه سپري شده است و استکبار ستيزي فرزندان خميني تعطيل بردار نيست و در صورت بازگشايي مجدد لانه خود خواب غم انگيز تکرار فتنه 88 را فراموش کند و از خشم انقلابي ملت هميشه بيدار که گوشه کوچکي از آن را تجربه کرده است بهراسد و آگاه باشد حرکت‌هاي مزورانه گذشته و آينده او هميشه در رصد امت بيدار اسلامي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن