تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802768663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت به عهد خود با جوانان متعهد است


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
اسحاق جهانگیری دولت به عهد خود با جوانان متعهد است

معاون اول رئیس جمهور؛
دولت به عهد خود با جوانان متعهد است
اسحاق جهانگیری گفت: در این فرصت پر امید ایجاد شده، شنیدن سخنان جوانان مغتنم است.



به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، اسحاق جهانگیری در گردهمایی سراسری جوانان که با عنوان "جوان ایرانی، گفتگوی جهانی" در تهران برگزار شد گفت: دولت به عهد خود با جوانان متعهد است و طوری عمل می کند که رضایت آنان را فراهم کند.


معاون اول رئیس جمهور افزود: دولت موفق شده است تا تحریم ها را بشکند و به اجرا شدن توافق نزدیک شود.   وی گفت: در این فرصت پر امید ایجاد شده، شنیدن سخنان جوانان مغتنم است.   جهانگیری افزود: در این فرصت باید بیشتر به حل مسائل داخلی بپردازیم.   وی با بیان اینکه از نامگذاری این همایش به عنوان گفتگوی جهانی خوشحالم گفت: اطمینان می دهم دولت خواسته های جوانان را به طور جدی دنبال می کند.  
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه تجربه موفق ما در عرصه بین المللی این است که گفتگو باید به عنوان مبنا و منطق قرار گیرد تا پیچیده ترین و حادترین مسائل حل شود و کشور را از خطرات دور کنیم افزود: انتظاراتی در کشور به وجود آمده است که باید مسائل داخلی نیز بر این مبنا حل شود به شرط آنکه طرف های مذاکره، دارای فهم و مهارت لازم باشند.  
جهانگیری گفت: گفتگو؛ هنر بازی کردن با یکدیگر است تا طرفین به دستاوردهایشان برسند  ؛ طرفین گفتگو باید به واقعیات توجه کنند در عین اینکه با هم اختلاف نظر دارند.  
وی افزود: در این دوران مشخص شد که با تکیه بر ملت مقاوم و صبور و رهبری مدیر و شجاع و تدابیر سخت رئیس جمهور و تیم دانا و کارآشنا، حل مهمترین پرونده سیاسی و نشاندن نام ایران در بام جهان و تبدیل آن به الگویی جدید برای رفع مشکلات جهانی قابل تحقق است.  
جهانگیری گفت: در منطقه پر آشوب ما، مسئله سوریه، عراق، یمن و اختلافات کشورهای منطقه به ویژه در حوزه خلیج فارس با گفتگو قابل رفع است و حل مسائل داخلی نیز با برقراری گفتگو میان اصحاب نظر و تجربه و حکومت و نخبگان؛ امری دست یافتنی است.  
وی افزود: اگر در مسائل زیست محیطی با مشکلاتی روبرو هستیم، سازمان های مردم نهاد و جوانان می توانند با ورود به این عرصه آن را برطرف کنند چرا که بی تردید جوانان محرک اصلی توسعه کشور هستند و اگر جدی گرفته شوند همه مسائل قابل حل خواهد بود.  
معاون اول رئیس جمهور گفت: اگر جوانان جدی گرفته نشوند هیچ اتفاق مهمی در توسعه رخ نمی دهد.  
جهانگیری افزود: جوان فرصت طلایی برای کشور است که بسیاری از کشورهای پیشرفته از آن محرومند و ما باید با استفاده از 23 میلیون جوان بین 15 تا 29 سال کشور، از این مزیت استفاده کنیم.  
وی گفت: ما نباید پشت درهای بسته و در غیاب جوانان برای حل مسائل آنان تصمیم گیری کنیم.  
جهانگیری افزود: دولت برآمده از خواست جوانان و وامدار آنان است و در خرداد 92 این جوانان بودند که برگ دیگری در تاریخ رقم زدند و ما متعهد هستیم تا امیدی را که جوانان پیدا کرده اند پاس داریم و آینده بهتری را برایشان رقم بزنیم.  
وی گفت: اکنون نیروی اجتماعی مؤثری در اختیار مسئولان قرار دارد به شرط اینکه به خوبی از آنان استفاده کنند.  
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه در گذشته به جوانان به عنوان تهدید نگریسته می شد افزود: نپرداختن به مسائل طبیعی جوانان مانند اشتغال، تحصیل، مسکن و هویت اجتماعی و سیاسی و انباشته شدن این مطالبات ، تهدید است که باید برای رفع آنها کاری کرد.  
جهانگیری گفت: اکنون در دوران پساتحریم، فرصت طلایی به وجود آمده است که باید با برنامه ریزی دقیق و علمی آن را به توسعه جهشی ایران تبدیل کنیم.  
وی افزود: اکنون کشورهای مختلف برای همکاری با ایران در حال سبقت گرفتن از یکدیگرند و اروپایی ها یکی پس از دیگری آمادگی خود را برای همکاری با کشورمان اعلام می کنند.  
جهانگیری گفت: دولت برای همکاری با مردم، دولت و شرکت های جهانی و هیچ دولت قانونی، ممنوعیت و محدودیت ندارد و از همکاری با آنان در چارچوب های تعریف شده ما و با هدف توسعه کشور، استقبال می کند.  
قرار بود وزیر امورخارجه نیز در این مراسم حضور یابد که مجری برنامه اعلام کرد به علت سفر آقای ظریف ، وی در این مراسم حضور نمی یابد. /خبرگزاری صدا و سیما   121



۳۱/۰۵/۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن