تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820126888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراف کمیته داوران به اشتباهات مکرر داوری


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اعتراف کمیته داوران به اشتباهات مکرر داوری
رئیس کمیته داوران نقش اشتباهات داوری در پیروزی دیشب استقلال برابر استقلال اهواز در هفته چهارم لیگ‌برتر ر تایید کرد.
به گزارش نامه نبوز ، استقلال در حالی روز گذشته با نتیجه 2 بر یک استقلال اهواز را شکست داد که اشتباهات داوری تاثیرگذار در پیروزی این تیم نقش داشت. داور در اوایل نیمه دوم یک پنالتی مشکوک به نفع استقلال گرفت که حداقل از نگاه کسانی که از تلویزیون بازی را تماشا می‌ کردند، به هیچ عنوان خطا به نظر نمی‌ رسید. در صحنه گل دوم استقلال هم به نظر می‌ رسید بازیکنان این تیم روی پرویز کریمی دروازه‌بان استقلال اهواز خطای پنالتی انجام داده اند.


این موضوعی است که فریدون اصفهانیان هم با در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه، آن را تایید می‌ کند: حرف شما درست است و متاسفانه داور در بازی شب گذشته اشتباهات تاثیرگذاری داشته است. متاسفانه در صحنه ای که خسرو حیدری در محوطه جریمه استقلال اهواز سرنگون شد به هیچ عنوان خطایی از عادل کلاه کج سر نزد و البته گل دوم استقلال هم طبق مشاهدات ما روی فیلم بازی به اشتباه سالم اعلام شد. چراکه مهاجم استقلال روی پرویز کریمی خطا کرده بود.


با توجه به اینکه پرسپولیس در هفته چهارم لیگ‌برتر از داوری به شدت ضرر کرده است، حالا باید منتظر واکنش تند قرمزهای تهرانی در هفته های آتی باشیم.




منبع: ورزش سه


۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن