تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802723229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: اگر اشتباهات داوری نبود و سوشا بازی می‌کرد الان ۷ امتیاز داشتیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


برانکو: اگر اشتباهات داوری نبود و سوشا بازی می‌کرد الان ۷ امتیاز داشتیم ورزش > لیگ برتر - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد اگر اشتباهات داوری نبود تیمش در حال حاضر به جای یک امتیاز، هفت امتیاز داشت.

تسنیم نوشت: برانکو ایوانکوویچ بعد از نشستی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشت در جمع خبرنگاران درباره اوضاع تیمش گفت: طبیعی است که اوضاع تیم ما بعد از دو باخت خوب نباشد. دو شکستی که ما استحقاق آن را نداشتیم و حتی می‌توانستیم برنده هر دو بازی باشیم.
وی در ادامه افزود: به هر حال باخت در فوتبال طبیعی است، مخصوصاً که در یک بازی یکی دو اشتباه بزرگ داشته باشی و طبیعی است که شکست بخورید. ما در هیچ یک از این دو بازی اخیرمان ضعیف‌تر از حریفان خود نبودیم و حتی بهتر هم عمل کردیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که آیا اعتراض سرخپوشان به داوری درست و منطقی است، گفت: من از شما می‌پرسم، آیا اعتراضی که ما می‌کنیم مهم است یا نه؟ طبیعی است که باید بعد از این اتفاقاتی که در دو بازی اخیرمان رخ داد، اعتراض کنیم. من پنج مثال را برای شما می‌زنم که در این دو بازی داور علیه ما اشتباه کرد. در بازی با سپاهان در دقیقه پنج روی مهدی طارمی خطای مسلم شد و چون بازیکن حریف شانس گل را از ما گرفت، باید با کارت قرمز مواجه می‌شد.
این مربی کروات خاطر نشان کرد: یک پنالتی برای سپاهان گرفته شد که اصلاً خطا نبود، ضربه پنالتی بازیکن سپاهان کاملا غیرقانونی و خطا بود، سه خطا در محوطه جریمه روی عالیشاه صورت گرفت که حداقل دو صحنه آن پنالتی بود، در اهواز هادی نوروزی روی خطایی اخراج شد که داور مشابه همین خطا را در دو صحنه روی بازیکن ما نادیده گرفت. اگر این اشتباهات نبود ما الان به جای یک امتیاز هفت امتیاز داشتیم.
«درست است داوران ضعیف عمل کرده‌اند، اما به هر حال پرسپولیس هم‌اکنون در قعر جدول قرار دارد»، برانکو در پاسخ به طرح این موضوع اظهار داشت: بله ما این را قبول داریم که الان در انتهای جدول هستیم، اما باید به این نکته توجه کنید که عملکرد ضعیفی مقابل سپاهان نداشتیم. در واقع اگر ضعیف بازی می‌کردیم آن موقع کارمان مشکل‌تر بود.
وی درباره عدم حضور محسن مسلمان و اینکه قرار بود او جایگزین محمد نوری باشد، گفت: شکل بازی مسلمان و نوری متفاوت است. مسلمان به همراه وحید حیدریه دیر به تیم ملحق شدند و به همین دلیل به آمادگی نرسیده‌اند. ما در بازی با سپاهان مجبور شدیم که به حیدریه بازی بدهیم. او خوب بازی کرد اما به هر حال آمادگی کامل نداشت و این یکی از دلایل مصدومیتش بود. قرار است حیدریه فردا MRI بگیرد و پس از آن میزان مصدومیتش مشخص خواهد شد، اما با تجربه‌ای که دارم می‌توانم پیش‌بینی کنم که او حداقل یک ماه از میادین دور خواهد بود و باید از نو شروع کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی با ذوب‌آهن در هفته چهارم عنوان کرد: ذو‌ب‌آهن مقابل سپاهان نیز خوب بازی کرد اما نتوانست به پیروزی برسد. این تیم برابر استقلال عملکرد خوبی داشت و اولین پیروزی‌اش را کسب کرد. می‌دانیم که بازی سنگینی مقابل ذوب‌آهن پیش رو داریم.
برانکو درباره عملکرد جری بنسون، مهاجم خارجی پرسپولیس نیز گفت: او یک روز قبل از آغاز فصل به تیم ما اضافه شد و نیاز به تمرینات زیاد دارد.
وی درباره حضور سوشا مکانی و هادی نوروزی، دو بازیکن محروم پرسپولیس در دیدار با ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: سوشا اگر در سه بازی قبلی به میدان می‌رفت از 9 امتیاز ممکن می‌توانستیم به هفت امتیاز دست پیدا کنیم. او یکی از لیدرهای تیم است و به سایر بازیکنان اعتمادبه‌نفس می‌دهد. همچنین باید به احمد نوراللهی نیز اشاره کنم که یکی از بازیکنان آینده‌دار پرسپولیس است که به دلیل عمل جراحی چند هفته دیر به تیم ملحق خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره کاپیتانی مهرداد کفشگری در دیدار با سپاهان و اینکه بازوبند در اختیار مایکل اومانیا قرار نگرفت، گفت: اومانیا یکی از بازیکنان باتجربه تیم است که در دو دوره جام جهانی حضور داشته است اما کفشگری سابقه بیشتری در پرسپولیس دارد و از صمیم قلب برای تیم تلاش می‌کند و کم نمی‌گذارد. متأسفانه کفشگری در بازی با سپاهان اشتباهی مرتکب شد که این مسئله می‌تواند برای هر بازیکنی رخ دهد.
برانکو در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن جدیدی به پرسپولیس ملحق خواهد شد یا نه، گفت: ما در حال حاضر امکان جذب بازیکن جدیدی را نداریم. 258 43

کلید واژه ها: برانکو ایوانکوویچ - باشگاه پرسپولیس -




شنبه 24 مرداد 1394 - 18:23:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن