تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814696877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملکرد شش ماهه صنعتي بهشهر منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۱۴ب.ظ)
عملکرد شش ماهه صنعتي بهشهر منتشر شد موج - شرکت صنعتي بهشهر در دوره 6 ماهه منتهي به 31 خرداد 94 مبلغ 879 ميليارد و 465 ميليون ريال سود خالص کسب کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، شرکت صنعتي بهشهر با ارسال صورت‌هاي مالي شش ماهه نخست سال مالي 94 به صورت حسابرسي شده اعلام کرد در نيمه نخست امسال با سرمايه يک هزار و 23 ميليارد ريال مبلغ 10 هزار و 464 ميليارد و 536 ميليون ريال درآمد حاصل از فروش داشت.
از درآمد اين شرکت بهاي تمام شده کالاي فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به يک هزار و 378 ميليارد و 681 ميليون ريال رسيد.
از سود ناخالص دوره نيز هزينه‌هاي اداري، عمومي کسر و سود عملياتي دوره معادل يک هزار و 313 ميليارد و 755 ميليون ريال به دست آمد.
از سود عملياتي دوره نيز هزينه‌هاي مالي و ماليات کسر شد و پس از افزوده شدن درآمدهاي غير عملياتي به آن سود خالص دوره به مبلغ 879 ميليارد و 465 ميليون ريال محاسبه شد و بر اين اساس مبلغ 860 ريال سود به ازاي هر سهم محقق شد.
به سود خالص دوره نيز سود انباشته ابتداي سال کسر شد و در نهايت مبلغ سه هزار و 507 ميليارد و 836 ميليون ريال زيان انباشته پايان دوره در حساب‌هاي اين شرکت منظور شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن