تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805683504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای دومین مرحله استاندارد سازی تاسیسات گردشگری در استان قزوین


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ایزی تراول:
اجرای دومین مرحله استاندارد سازی تاسیسات گردشگری در استان قزوین
اجرای دومین مرحله استاندارد سازی تاسیسات گردشگری در استان قزوین به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات تاسیسات گردشگری و لزوم به روز رسانی تجهیزات و نحوه ارائه خدمات در مراکز اقامتی سطح استان، مرحله دوم طرح ملی ارزیابی و تطبیق استاندارسازی تاسیسات گردشگری در قزوین آغاز شد.
نادر محمدی معاون گردشگری و سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اعلام این خبر گفت: استاندارد سازی فرآیندی است که طی آن کیفیت و کمیت ارائه خدمات در مراکز اقامتی، براساس ضوابط و مقررات کشوری ارزیابی شده و طبق این بررسی مراکز درجه‌بندی می‌شوند.
وی با اشاره به لزوم استاندارد سازی تاسیسات گردشگری در استان افزود: با ابلاغ بخشنامه استاندارد سازی از سوی معاونت گردشگری کشور و تاکید بر اخذ گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات در تاسیسات گردشگری (هتل‌ها، متل‌ها ، مهمانپذیرها و واحدهای پذیرایی بین‌راهی و…) استان قزوین نیز دومین مرحله از طرح ملی ارزیابی و تطبیق استاندارد سازی تاسیسات گردشگری خود را در استان آغاز کرد.
محمدی ارتقای سطح کیفی و کمی ارائه خدمات در مراکز اقامتی و داشتن برنامه‌ای مدون و به روز جهت برآوردن انتظارات گردشگران در مراکز اقامتی را مطابق با آخرین نمونه‌های جهانی جهت حفظ حضور مسافران در مقصد مهم خواند و اظهار داشت: در مرحله اول این طرح کلیه مراکز اقامتی تحت پوشش استان قزوین به شرکت عامل تطبیق نوبانگ اندیشه برای ارزیابی معرفی شدند تا در حوزه‌های آموزش پرسنل، خدمات، نوع پذیرایی، ایاب و ذهاب، بهداشت، تاسیسات ساختمان و نحوه ارائه خدمات گردشگری بررسی و نواقص و عدم انطباق‌های موجود آنها رفع گردد، در مرحله دوم طرح استاندارد سازی که در حال اجرای آن هستیم تاسیسات گردشگری پس از رفع مغایرت‌های موجود و تطابق با استاندارهای مورد نظر برای اخذ درجه واحد و دریافت گواهینامه کیفیت خدمات گردشگری معرفی می‌شوند.
وی صدور یا تمدید پروانه بهره‌برداری تاسیسات گردشگری را منوط به اقدام جهت شرکت در طرح ارزیابی واحد و اخذ گواهینامه استاندار کیفیت عنوان کرد و تصریح کرد: در استان قزوین از ابتدای مهرماه تاکنون ۹ واحد از ۲۳ مرکز اقامتی موجود در سطح استان در مرحله ارزیابی جهت اخذ گواهینامه قرار گرفته‌ و کلیه تاسیسات گردشگری نیز تا پایان بهمن ماه فرصت دارند جهت شرکت در طرح ارزیابی و استاندارد سازی حضور یافته و گواهینامه مورد نظر را از سوی عاملین تطبیق استان دریافت نمایند. در صورت عدم همکاری این واحدها ، با تشکیل کمیسیون درجه‌بندی و تجدید نظر، پروانه بهره‌برداری آنها از سوی معاونت گردشگری کشور تمدید نخواهد شد.
محمدی در پایان یادآور شد: تامین امنیت و سلامت سفر و ایجاد فضای مطلوب جهت رفاه حال گردشگران از مهمترین وظایف تاسیسات گردشگری است که باید مطابق با آخرین استاندارها و مدل‌های جهانی باشد که امیدواریم بتوانیم با تعریف و اجرای استانداردهای به روز در تاسیسات گردشگری گامی موثری در مسیر ارتقای سطح خدمات مورد نیاز گردشگران در استان برداریم. منبع: خبرگزاری میراث آریا




۹۴/۵/۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ایزی تراول]
[مشاهده در: www.iraneasytravel.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن