تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820383615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کره شمالی خواستار نشست فوری شورای امنیت شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: کره شمالی خواستار نشست فوری شورای امنیت شد


نماینده کره شمالی در سازمان ملل، بحران در این منطقه را نتیجه اقدامات سیاسی، نظامی خصمانه آمریکا و کره جنوبی دانست و تاکید کرد: اوضاع در این منطقه فاصله کمی با جنگ دارد، بنابراین از شوراى امنیت درخواست برگزاری جلسه فورى کرده ایم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به‌دنبال افزایش تنش در شبه جزیره کره،‌ کره شمالی برگزاری نشست فوری شورای امنیت را خواستار شد.

 "آن مایونگ یان" افزود: اگر کره جنوبی به هشدارهای ما پاسخ ندهد، مقابله نظامی اجتناب ناپذیر خواهد بود.

در این حال دبیرکل سازمان ملل دو کره را به خویشتنداری و گفتگو فراخواند. توصیه "بان کی مون " در پی امتناع سئول از توقف تبلیغات سیاسی ضد همسایه شمالی و فرمان پیونگ یانگ برای قرار گرفتن نیروهای این کشور در حالت جنگی اعلام می شود.

رهبر کره شمالی هشدار داده است: اگر سئول جنگ تبلیغاتی خود را متوقف کند هدف حمله نظامی قرار خواهد گرفت. همزمان با تنش در شبه جزیره کره، رزمایش سالانه آمریکا و کره جنوبی  از سر گرفته شد.

این رزمایش دوشنبه گذشته آغاز و از دو روز پیش متوقف شده بود. در این رزمایش که تا ششم شهریور ادامه دارد، 50 هزار نظامی  کره جنوبی و 30 هزار نظامی آمریکایی حملۀ فرضی کره شمالی را شبیه‌سازی می کنند.

 کره شمالی برگزاری این رزمایش را اقدامی تحریک‌ آمیز دانسته و به یگان های ارتش این کشور دستور داده برای مقابله با کره جنوبی در آماده باش کامل باشند.

 کره شمالی و کره جنوبی تاکنون پیمان صلحی امضا نکرده‌اند و دو کشور در حالت جنگ هستند.
 


شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن