تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815368969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری دوجانبه مازندران و قرقیزستان در زمینه گردشگری


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ایزی تراول:
همکاری دوجانبه مازندران و قرقیزستان در زمینه گردشگری
همکاری دوجانبه مازندران و قرقیزستان در زمینه گردشگری دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی  فعال در مازندران شناسایی و به نماینگان بخش خصوصی در قرقیزستان برای تبادل گردشگر فی ما بین معرفی می شوند.
به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران؛ دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی استان با بیان این مطلب از دیدار با چاکیف معاون وزیر فرهنگ و گردشگری قرقیزستان خبر دادو افزود:گردشگری سلامت و توریسم ورزشی  برای شهروندان قرقیزستان مورد توجه قرار گرفته است.
 وی با بیان این که در حال حاضر بیشتر شهروندان قرقیزستان برای درمان به کشورهای ترکیه،روسیه و آمریکا سفر می کنند که بسیار هم برای  آنان  گران تمام می شود گفت:شرایط گردشگری سلامت به لحاظ وجود تجهیزات پزشکی و منابع طبیعی برای شهروندان قرقیزی در مازندران آماده است و آن بخشی که هنوز آماده نیست را می توان با تدوین بسته ای از امکانات مستقر در پایتخت استفاده کرد.  
بزرگ نیا با اشاره به انعقادتفاهم نامه  گفت:قرقیزستان به لحاظ قابلیت گردشگری در منطقه بکر و دست نخورده است. فرصت های بیشماری در زمینه گردشگری به ویژه اکوتوریسم و دریایی دارد و دارای تجربیات بسیار خوبی در زمینه توریسم ورزشی و برپایی اردوهای ورزشی است که در تفاهم نامه  ای مورد توجه قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: قرقیزستان در جغرافیای فرهنگی ایران می گنجد و نزدیکی بسیار زیادی به لحاظ فرهنگی با ایران دارد که زمینه های ارتباط و فعالیت مششترک را فراهم می کند. منبع: خبرگزاری میراث آریا




۹۴/۵/۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ایزی تراول]
[مشاهده در: www.iraneasytravel.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن