تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813418869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فانی : معلم، رکن اصلی نظام آموزش و پرورش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر آموزش و پرورش در نشست صمیمی با فرهنگیان جنوب فارس فانی : معلم، رکن اصلی نظام آموزش و پرورش است خبرگزاری پانا:وزیر آموزش و پرورش گفت: مهم ترین و اصلی ترین رکن نظام آموزش و پرورش ، معلمین و آموزگاران است.
۱۳۹۴ جمعه ۳۰ مرداد ساعت 14:56

خبرگزاری پانا+سفر+وزیر+به+فارس

  به گزارش خبرگزاری پانا، علی اصغر فانی در نشست صمیمی معلمان و فرهنگیان جنوب استان فارس با اشاره به اینکه تدوین و تصویب سند تحول نظام آموزش و پرورش در کشور، 10 سال به طول انجامید، اظهار کرد:این سند به عنوان مبنای کار در برنامه ششم توسعه که از سال آینده آغاز خواهد شد قرار می گیرد.
 
وزیر آموزش و پرورش دولت یازدهم به 6 زیر نظام آموزش و پرورش اشاره و بیان کرد: یکی از این زیر نظام ها منابع انسانی است،زیر نظام نیروی انسانی، یعنی همکاران فرهنگی که بار اصلی تعلیم و تربیت را به دوش می می کشند.
 
وی معلم را رکن اصلی آموزش و پرورش دانست و گفت: رکن اصلی نظام آموزش و پرورش، آموزگاران هستند چرا که اگر تمامی تجهیزات و امکانات نیز فراهم و معلم حضور نداشته باشد هیچ حرکتی صورت نخواهد گرفت.
 
سکان دار وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: بومی سازی و بومی گزینی، سیاست اصلی امروز دولت تدبیر و امید در وزارت آموزش و پرورش است.
 
فانی ادامه داد: پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال گذشته و سال جاری، بر اساس بومی سازی است.
 
این مقام مسئول با اشاره به آزمون استخدامی 5 هزاری امسال، اذعان کرد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز بر مبنای بومی بودن است و امیدواریم با تداوم این سیاست دولت تدبیر و امید، آرامش بیشتری برای فرهنگیان به تدریج ایجاد کنیم.
 
وی از تاسیس و راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در جنوب فارس خبر داد و گفت: در همین راستا شعبه دانشگاه فرهنگیان در لارستان با تصویب هیئت امنای این دانشگاه فرهنگیان در بخش خواهران راه اندازی خواهد شد.
 
فانی با ابراز کرد: زمینه تاسیس این دانشگاه فراهم شود تا به زودی شاهد تاسیس آن نیز باشیم چرا که اگر این مرکز کار خود را آغاز کند، مسیر دانشجویان دختر معلم که برای تحصیل به مناطق و استان های دور سفر می کنند کاهش می یابد و یک گام در راستای تقویت جنوب فارس می باشد.
 
 وی با اشاره به اینکه اولویت استخدام فرزندان فرهنگیان مدت ها در آموزش و پرورش قطعی شده است،افزود: این تصمیم وزارت آموزش و پرورش با هماهنگی دولت صورت گرفته و فوایدی فراوانی نیز دارد.
 
فانی گفت: مهم ترین فایده ان این است که هر فرزند فرهنگی که در یک خانواده فرهنگی زندگی کرده با فرهنگ سازمانی ما اشنا تر است و این به نفع ما است.
 
وی از اجرای طرح رتبه بندی معلمان از مهرماه 94 خبر داد و گفت: در اخرین جلسه دولت در سال 93 در اسفند ماه، رتبه بندی معلمان به تصویب رسیده که در سال 94 این رتبه بندی نیز اجرا خواهد شود و برای این کار یک هزار و سیصد و پنجاه میلیارد تومان به تصویب دولت رسیده است.
 
مقام عالی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: برای سال 95 رتبه بندی ادامه خواهد یافت و دولت علاوه بر بودجه سال 95، سه هزار و پانصد میلیارد تومان برای اجرای این طرح تصویب شده است.
 
/سیدمحمدحقایقی/
 
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن