تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816016366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکنیک هایی طلائی برای رفع ملاسما یا لک حاملگی


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
پوست تکنیک هایی طلائی برای رفع ملاسما یا لک حاملگی

لطفات پوست؛
تکنیک هایی طلائی برای رفع ملاسما یا لک حاملگی
در برخی خانم های لک صورت دیده می شود که عامل های زیادی وجود دارد مانند لک صورت در دوران حاملگی که ما برای شما چند ماسک صورت ویژه در این بخش قرار داده ایم.



امام علی علیه السلام: در برابر دنيايى كه گرفتارى آن، مانند خواب هاى پريشان شب مى گذرد شكيبا باش.  
به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، ملاسما یکی از شایع ترین علل ایجاد لک صورت است و اغلب در خانم‌های مراجعه کننده برای درمان لک صورت دیده می‌شود که یک لک اکتسابی قهوه ای رنگ است که به صورت آهسته به وجود می‌آید.به دلیل اینکه این لک‌ها بیشتر در زنان حامله ظاهر می‌شود یا عود می‌کند، به لک‌های حاملگی شهرت دارد، ولی می‌تواند در خانم‌های مجرد و به ندرت در مردان نیز دیده شود. این لک‌ها بیشتر در گونه‌ها، پیشانی و چانه دیده می‌شود و در افراد سبزه مشخص است.تیرگی یا لک پوست معمولا پس از زایمان ناپدید می‌شود، اما ممکن است برای ماه‌ها یا سال‌ها باقی بماند. این نوع لک صورت ممکن است بدون علت مشخص یا به صورت خانوادگی، مخصوصا در افرادی که حتی در تماس با نور آفتاب خفیف تیره می‌شوند، دیده شود.بعضی خانم‌ها متوجه می‌شوند که درست قبل از قاعدگی، لک‌ها واضح تر می‌شود. ملاسما یا لک حاملگی به طور شایع در خانم‌هایی که قرص ضد بارداری مصرف می‌کنند، دیده می‌شود که در تماس با نور آشکارتر می‌شود.این خانم‌ها هنگامی‌که حامله شوند، همین لک را پیدا می‌کنند. زمان زیادی طول می‌کشد تا پس از قطع قرص ضد حاملگی، این لک بر طرف شود و یا ممکن است که هرگز به طور کامل برطرف نشود.  
ماسک‌های گیاهی برای کک و مک و لک‌های صورت:
ابتدا پوست صورت را تمیز می‌کنیم و بعد از ماسک‌های زیر استفاده می‌نماییم.صورت خود را با ورقه‌های نازک پوست گوجه‌فرنگی کاملا بپوشانید و بگذارید یک ساعت روی صورتتان بماند و بعد صورت را با آب گرم بشویید. این عمل را روزی دو بار تکرار کنید.
انواع ماسک لک صورت
ماسک گرمک: ماسک زیبایى گرمک براى باز و شاداب شدن چهره مفید است این ماسک را روى صورت بکشید و بگذارید براى ۱۵ دقیقه بماند. این ماسک براى از بین بردن لکه‌ها و جوش‌های سر سیاه  نیز مفید است.
ماسک عسل و سرکه: مقدارى عسل و سرکه را مخلوط کرده و روى لکه‌هاى صورت بمالید. کبودى‌هاى زیر چشم را با این ماسک برطرف کنید.
ماسک کنگر: آب کنگر را گرفته به اندازه یک سوم آن موم سفید و روغن بادام اضافه کرده و خوب هم مى زنید تا به صورت ماسک درآید. این ماسک را روى لکه‌هاى پوست مى گذارید و بعد از ۱۵ دقیقه آن را با آب ولرم مى شویید این ماسک براى از بین بردن لکه‌ها مفید است.
ماسک هویج و سیب: هویج و سیب را رنده کرده و یک قاشق مرباخورى عسل به آن اضافه کرده و روى صورت‌هایى که لک دارد بگذارید و پس از ۲۰ دقیقه با آب ولرم آن را بشویید.
ماسک شیر: شیر ، در از بین بردن لکه‌ها و دانه‌های سرسیاه بسیار مفید می‌باشد ، قبل از استفاده از شیر، باید پوست را با آب گرم بشویید و برای اثرگذاری بهتر، می‌توان شیر را با عصاره بابونه یا بومادران مخلوط نموده و سپس استفاده کرد.
ماسک آب تمشک یا آلبالو: آب تمشک یا آلبالو را بگیرید و آن را روی پوست صورت خود بمالید و بگذارید یک ساعت روی صورتتان بماند و بعد صورت را با آب گرم بشویید. این عمل را روزی دو بار تا زمانی ادامه دهید که کک‌ومک و لک‌های صورت شما از بین برود.
ماسک پیاز گل نرگس: پیاز گل نرگس را کاملا له کرده و با کمی‌سرکه مخلوط کنید. این مخلوط را مدت ۳۰ دقیقه روی صورتتان بگذارید.
ماسک عسل: مقداری عسل را روی بخار آب قرار دهید تا حالت روان پیدا کند. بعد به آن مقداری دارچین کوبیده شده که در مقدار اندکی آب حل کرده‌اید، اضافه نمایید (به جای آب بهتر است از سرکه استفاده کنید).تا زمانی که عسل گرم است (طوری که صورت را نسوزاند) این ماسک را به صورت خود بمالید و حدود ۴۰ دقیقه روی پوستتان قرار دهید. بعد صورت را با آب ولرم بشویید** لوازم بهداشتی علاوه بر گرانی، دارای مواد شیمیایی مختلفی است که برای پوست مضر است. بنابراین بهتر است زنان برای رفع این لکه‌های پوستی به مصرف مواد طبیعی رو بیاورند. زیرا برای پوست هیچ خطری ندارد.
۱ – کره کاکائو
این ماده یکی از محصولات طبیعی و مفید است که طرفداران زیادی دارد. به خصوص بین زنان باردار که با لکه‌های زیادی مواجهند. این کره در از بین بردن خط‌های ایجاد شده بر اثر چاق و لاغری موثر است و در صورت استفاده منظم نتیجه مثبتی خواهد داشت.
۲ – آب لیمو
پنبه را در مخلوطی از میزان مساوی آب لیمو و آب آغشته کنید و به مدت ۵ دقیقه روی لکه قرار دهید.این عمل در صورتی که به طور منظم ادامه پیدا کند، نتیجه مثبتی خواهد داشت. این درمان لکه و پوست مرده را از بین می‌برد. علاوه بر آن می‌توان مقدار کمی‌آب لیمو به مرطوب کننده اضافه کرد.
۳ – مخلوطی از روغن‌ها
راه موثر دیگر، استفاده مخلوطی از روغن زیتون، ویتامین E و رزهیپ است. این مخلوط در از بین بردن لکه‌ها بسیار موثر است. کافی است، ابتدا صورت خود را بشویید تا عاری از چربی و کثیفی شود، سپس روزی ۳ تا ۴ بار این مخلوط را روی لکه بمالید.
۴ – مصرف کافی آب
یکی از آسان ترین و کم هزینه ترین روش‌ها مصرف مقدار کافی آب است. مصرف میزان کافی آب باعث شادابی و طراوت پوست می‌شود.
۵ – عسل
مصرف منظم این ماده طبیعی باعث بهبود پوست می‌شود. عسل را به طور مستقیم روی لکه بگذارید و پس از ۲۰ دقیقه بشویید. عسل را می‌توان با مرطوب کننده نیز ترکیب کرد.
۶ – آب خیار
استفاده مرتب از آب خیار روی لکه‌ها علاوه بر از بین بردن لکه‌ها، پوست را سالم و تمیز نگه می‌دارد. توجه داشته باشید در صورت موثر نبودن روش‌های مذکور به متخصص پوست مراجعه کنید.
تک رژ/ 2014



۳۰/۰۵/۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن