تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816221226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت تجهیزات نظامی متناسب با تغییر تهدید


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ساخت تجهیزات نظامی متناسب با تغییر تهدید


نیروهای مسلح ما در حدی از آمادگی دفاعی و قدرت بازدارندگی هستند که دشمنان را از هر اقدامی بازمی دارد و آنها می دانند اگر اقدامی کنند پاسخی پشیمان کننده و شکننده دریافت خواهند کرد. به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته تهران گفت: نباید تصور کنیم که دشمنان و نظام سلطه، دست از دشمنی با ما برخواهند داشت ، هویت آنها ضدیت با نظام حاکم اسلامی است. نظام سلطه و در راس آن آمریکا با توطئه های رژیم صهیونیستی همواره در مسیر عداوت و مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند بود و  به مقتضای زمان با انقلاب ما مقابله خواهند کرد. سردار دهقان افزود: امروز نیروهای مسلح عزیز و مقتدر ما در همه پهنه های سرزمین اسلامی اعم از زمین، هوا و دریا این قابلیت را دارند که بتوانند به هر اقدامی علیه ایران با قدرت و توانمندی ، در کوتاه ترین زمان پاسخ دهند و تهدیدات را رفع کنند.
 جمهوری اسلامی ایران قصد تجاوز به هیچ کشوری  را ندارد اما هرگونه اقدامات  تهدیدی  در زمین، هوا و دریا با پاسخ پشیمان کننده‌ای  خواهد داشت .  صنایع دفاعی ما مبتنی بر اصل خودکفایی دفاعی در حوزه های هوایی، دریایی، فضایی، هوافضا و زمینی دستاوردهای شایسته ای داشته است. وی افزود: محصولات دفاعی ما  متناسب با تغییر تهدیدات و در نگاه های راهبردی آینده نگر و پیشگیرانه ساخته می شود .
 در صنایع هوافضا ، همه بردها و انواع موشک های بالستیکی را دردست تهیه داریم و بردهای موردنظر ما برای پاسخ گویی به تهدیدات  از پیش تعیین کننده است و قدرت تاکتیکی بودن و رادارگریزی آنها کاملا مورد توجه ماست.
سردار دهقان گفت: هیچ قطعنامه، جریان، قدرت و بلندگویی نمی تواند ملت ما را از مسیر عزتمندانه و قدرت جویانه خود بازدارد.  آنچه  این روزها پس از مذاکرات هسته ای مطرح می شود این است که برجام متوجه توان دفاعی ماست درحالیکه این مذاکرات فقط متمرکز بر مسایل هسته‌ای است و موضوعات منطقه ای و توان دفاعی ما موضوع مذاکرات نبوده است.
وزیر دفاع افزود: اگرچه در قطعنامه اخیر شورای امنیت مباحثی مبنی بر محدودکردن توان دفاعی ما مطرح شده بود که قبلا هم با چنین مواردی مواجه بودیم اما ما هیچگاه به این موارد اعتنا نکرده و اعتباری برای آن قائل نبوده‌ایم و نیستیم و مسیر خود را براساس اقتدار و عزت ادامه می دهیم.
 امروز قدرت های بزرگ جهانی، ایران را به عنوان واقعیت قدرتمند پذیرفته اند و اینکه 5 کشور بزرگ جهانی صاحب حق وتو با ما مذاکره می کنند یعنی اینکه آنها در مقابل ملت ما تسلیم شده اند.
وی افزود: اگر هم حرف هایی می زنند ناشی از انفعال آنهاست چراکه آنها نمی خواستند حتی یک پیچ در حوزه هسته ای ما وجود داشته باشد .  
دانلود    

لینک را کپی کنید


جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن