تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820854093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمخانی: برجام تامین کننده منافع ملی جمهوری اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: شمخانی: برجام تامین کننده منافع ملی جمهوری اسلامی است
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: متن برجام (برنامه جامع اقدام مشترک هسته ای) به گونه ای است که تامین کننده منافع ملی جمهوری اسلامی است.
آفتاب : علی شمخانی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای مدیران دانشگاه تبریز افزود: بررسی های ما از جمع بندی مذاکرات هسته ای مراحل پایانی را طی می کند و مردم هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.


به گزارش ایرنا؛ وی در خصوص روند بررسی برجام در شورای عالی امنیت ملی گفت: ابعاد مختلف این سند در دو بخش عمومی و تخصصی با نگاهی واقع بینانه و به دور از قضاوت های جناحی ، در حال بررسی توسط متخصصان است و ما درصدد هستیم جمع بندی ها به تحکیم وحدت ملی و وفاق و ثبات در کشور کمک کند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود، پایه و اساس توسعه کشور را بالا بردن توان علمی دانست و بیان داشت : باید با دانش و فناوری نسبت به توسعه زیرساخت ها ، افزایش تولید و حل مشکلات زیست محیطی کمک کنیم.


دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: هر کس به سهم خود باید برای رفع مشکلات تلاش کند و در این زمینه استادان دانشگاه ها ، نخبگان و پژوهشگران در صف اول هستند.


وی گفت : اینکه چگونه می توان از ارتباطات بین المللی بهره برد و از آن برای تولید ثروت برای کشور استفاده کرد ، نیاز به راهکارهای علمی و مطالعه شده دارد که این موضوع جز در دانشگاه ها محقق نمی شود.


شمخانی افزود: تقویت بنیادی دانشگاه ها باید منجر به نفوذ فناوری در بخش های مختلف شود چرا که وقتی فناوری ما بومی باشد دشمن نمی تواند تاثیری در رشد و توسعه آن داشته باشد.


وی اظهارکرد: قدرت هسته ای ما با اتکا به نیروی داخلی به وجود آمده و امروز برگ برنده ما نیز همین است.


دبیر شورای عالی امنیت ملی در جریان سفر به تبریز همچنین به دیدار خانواده شهید علی تجلایی و جانباز سید حسن شکوری رفت.


حضور در گلزار شهدای تبریز ، شرکت در شورای اداری استان آذربایجان شرقی و سخنرانی در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس از برنامه های شمخانی در تبریز بود. 






تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن