تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
ساقدوش کیست ؟ | وظیفه ساقدوش در مراسم عقد و عروسی چیست ؟
قایقسواری تالاب انزلی؛ تجربهای متفاوت با چاشنی تخفیف
چگونه ویزای توریستی فرانسه را بگیریم؟
معرفی و فروش بوته گرافیتی ریخته گری
بهترین بروکر برای معاملات فارکس در سال 2024
تجربه رانندگی با لندکروز در جزیره قشم؛ لوکسترین انتخاب
اکسپرتاپ: 10 شغل پردرآمد برای مهاجران کاری در کانادا
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1817206513
اولین نگاه به Dark Souls 3 : ارواح خونین قسمت دوم
واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: Dark Souls III به عنوان یکی از موردانتظارترین عناوین سال 2016 ، حضوری موفق را در نمایشگاه گیمزکام داشت و از تریلر گیمزکام این اثر ، می توان به نکات جالبی دست یافت . در قسمت اول مقاله ، به مرور نکات داستانی و فلسفه کلی نسخه سوم پرداختیم و در این قسمت به تغییرات ایجاد شده در گیم پلی خواهیم پرداخت ، بخشی که دستخوش تغییرات بسیار زیادی گشته است .
پرده اول : نزدیک شدن الگو مبارزات به Bloodborne بخش مبارات یکی از اصلیترین عناصر سری Dark Souls بشمار می رود به طوری که اگر صرفا بخش مبارزات دارک سولز را بررسی کنیم ، می توان آنرا در بین عناوین نقش آفرینی بهترین دانست . دو نسخه اول بازی تا حد زیادی حالت شبیه سازی صحنه های نبرد را داشتند ، شما تحت یک تعادل فوق العاده در گیم پلی هم می توانستید مبارزات را بصورت سرد با سلاح سرد و سپر پیش ببرید و هم می توانستید بر پایه جادو و ابزارهای آتشین دشمنان را تار و مار کنید . این شرایط در نسخه سوم نیز کاملا حکمفرما است با این تفاوت که گیم پلی از نظر ریتم کلی و قالب کلی مبارزات ، تا حدی از Bloodborne تاثیر گرفته است .این تاثیرپذیری را می توانیم در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهیم که در ادامه به آن اشاره می کنیم .
پرده دوم : افزایش سرعت مبارزات یکی از عناصری که پیرو پرده اول ، به بازی افزوده شده است افزایش سرعت مبارزات و به طور کلی سرعت راه رفتن ، رقص پا و دویدن است . این مورد را می توان هم در مبارزات با باس فایت ها و هم در مبارزات با دشمنان معمولی مشاهده کرد . اضافه شدن این عنصر مهم Bloodborne به بازی خروجی های مختلفی را در حالت کلی مبارزات داشته است . از یک سو استایل و شکل کلی مبارزات سرعت و هیجان بیشتری گرفته است و به طور ذاتی گیمر تشویق می شود که با سرعت و قدرت بیشتری به قلب حریف بزند . از سوی دیگر این عنصر تا حدی باعث کمرنگ شدن نقش سپر در مبارزات شده است ، بخشی که یکی از عناصر ویژه نسخه های گذشته بود .
پرده سوم : مبارزه با باس فایت ها مبارزه با باس فایت ها دیگر عنصر تغییر یافته در نسخه جدید است که باز هم تاثیرگذاری Bloodborne بر اثر را نشان می دهد . از یک سو بدلیل بالارفتن سرعت گیم پلی ، به همان میزان سرعت و مکانیزم مبارزه باس فایت ها نیز تغییر پیدا کرده است به طوری که در نمایشگاه گیمزکام شاهد نمایشی بودیم که تا حدی باس فایت های بازی را نزدیک به Bloodborne جلوه میداد . اما از سوی دیگر براساس نمایش می توان یک ایده جالب را نیز مطرح کرد و این موضوع ، تنوع بیشتر در مبارزه باس فایت به مانند Bloodborne است . در دارک سولز هر باس فایت از ابتدا تا انتها مبارزه تقریبا یک قالب و استرانژی مبارزه را داشت اما در Bloodborne این معادله تغییر کرد و با اضافه شدن عنصری عالی ، مبارزه با هر باس فایت به 3 بخش یا مرحله تبدیل شد . به طوری که هر میزان در مبارزه با باس فایت بیشتر به پیش می رفتیم ، باس فایت به مرحله های دو و سه می رسید و با رسیدن به مراحل یا استیج های بالاتر ، قدرت باس فایت و چالش مبارزه نیز افزایش می یافت .
پرده چهارم : بازگشت سیستم ارتقا سلامتی به دارک سولز 1 در زمینه سیستم ارتقا سلامتی براساس نمایش 16 دقیقه ای که پس از گیمزکام منتشر شد می توان گفت دیگر شاهد سیستم ارتقا دارک سولز 2 نیستیم و همان قالب قبلی فلاسک ها به بازی بازگشته است . البته این مورد را نمی توان به عنوان نکته مثبت یا منفی یاد کرد و صرفا پایبندی میازاکی به دارک سولز 1 را نشان می دهد . در دارک سولز 2 شما محدودیت بیشتری در زمینه تعداد فلاسک داشتید و به جای آن از آیتم های جانبی برای ارتقا سلامتی با عنوان Life Gem استفاده می کردید و پس از هر بار مرگ مقداری از سلامتی شما نیز رو به کاهش میرفت . به بیان بهتر دارک سولز 2 ، مخطولی از سیستم سلامتی دیمن سولز و دارک سولز 1 را بکار گرفت که خلاقیت جالبی بود اما در دارک سولز 3 ، بار دیگر شاهد سیستم سلامتی دارک سولز 1 خواهیم بود .
پرده پنجم : خلاقیتی بزرگ در Bonfireها برای کسانی که نسخه های پیشین دارک سولز را تجربه نکرده اند باید بگوییم که Bonfireها ، در واقع چک پوینت های بازی بحساب می آیند که با هر بار مردن ، به آنجا بر می گردیم و به بازی ادامه می دهیم . در نسخه اول Bonfireها محلی برای لول آپ کردن شخصیت بازی نیز بشمار می رفت . اما نکته مهم این است که در نسخه های پیشین محل Bonfire ها دست ما نبود اما به نظر می رسد در این نسخه در شرایط خاص و محدودی خود می توانیم Bonfire را در محل موردنظر ایجاد کنیم . Bofnire از یک شمشیر گداخته ایجاد می شود که باید بر روی زمین فرو کنیم ! این مورد یکی از اصلیترین خلاقیت های بکار رفته در نسخه سوم است .
پرده ششم : دارک سولز 3 ، گسترده تر از همیشه به مانند دارک سولز 2 ، در دارک سولز 3 نیز تنوع اسلحه ها ، سپر ها و زره ها رو به افزایش است . گفته می شود در بازی 100 اسلحه جدید و حدود 30 تا 40 زره جدید افزوده می شود که اعداد اغراق آمیزی شاید به ذهن برسد . این مورد هنوز به طور رسمی تایید نشده است اما به واقع می توان ادعا کرد گیم پلی مینیمال دارک سولز شاید نیازی به این میزان تنوع نداشته باشد . از سوی دیگر بازی از 12 منطقه مختلف تشکیل شده است و از این نظر به دارک سولز 1 نزدیک است . در دارک سولز 2 تعداد مناطق بسیار بالا بود اما بخش بزرگی از این مناطق ، جزو مناطق کوچک بشمار می رفتند که نبود آنها نیز خللی در بازی ایجاد نمی کرد که این مشکل در دارک سولز 3 برطرف شده و اصل بازی به دارک سولز 1 نزدیک می شود . نتیجه نهایی : در نهایت باید ادعا کرد که میازاکی دست به تغییرات بنیادینی در Dark Souls 3 زده است . این تغییرات را ما هم در اتمسفر ، فضای کلی داستان و فلسفه ایجابی مشاهده می کنیم و هم در قالب کلی گیم پلی و عناصر اضافه شده به آن . اما یک چیز مسئله است و این مسئله این است که باید به میازکی اطمینان کامل داشته باشیم ، اصولا تغییرات زیاد و بنیادین در یک اثر ممکن است نگرانی هایی را مبنی بر مثبت بودن فلسفه تغییرات ایجاد کند .چنین نگرانی پیش از Bloodborne نیز وجود داشت اما با تجربه بازی متوجه شدیم این تغییرات در یک باکس جدید چقدر خوب از آب در آمده است و احتمالا پس از تجربه Dark Souls 3 نیز چنین دیدگاهی خواهیم داشت . در نهایت مقاله را با نقل قولی از میازامی به پایان می رسانیم تا شک تردید همه از تجربه فوق العده دارک سولز برطرف شود : " تا زمانی که اسم من در پایان بازی به عنوان کارگردان نقش ببندد ، بازی باید به سطح بالایی از کیفیت دست یابد و به شما اطمینان می دهم که دارک سولز 3 به این هدف دست خواهد یافت" ((هیدتاکا میازاکی)) نویسنده : سینا ربیعی
29 مرداد 1394
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]
صفحات پیشنهادی
هفته دوم لوشامپیونه فرانسه لیون در رویای اولین ۳ امتیاز فصل
هفته دوم لوشامپیونه فرانسهلیون در رویای اولین ۳ امتیاز فصلمدعی المپیکی لیگ فوتبال فرانسه برای کسب نخستین ۳ امتیاز فصل در میهمانی گنگام شرکت میکند به گزارش خبرگزاری فارس مسابقات هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی فرانسه لوشامپیونه فردا شنبه با 6 دیدار ادامه خواهد یافت دربازی برای افزایش هوش و خلاقیت از ۹ تا ۱۲ ماهگی(قسمت دوم)
بالاترین میزان یادگیری و درک موسیقی در کودکان بلافاصله بعد از تولد است بازی هفتم بازی موقع حمامتحقیقات نشان می دهد مهارت ها و توانایی های زبانی کودک در محیطی بیشتر تقویت می شود که از نظر گفتاری غنی باشد – شعر تیک و تیک و تاک شعر کودکانه بسیار خوبی استبا اطلاعاتی جدید از قسمت دوم فیلم Neighbors همراه باشید
فیلم Neighbors محصول سال 2014 با بودجه بسیار اندک 18 میلیون دلاری و با فروش خیره کننده 268 میلیون دلاری یکی از سود آورترین فیلم های چند سال اخیر محسوب می شود فیلمی کمدی درباره زوجی جوان که دچار مشکلاتی با همسایه خوش گذران خود می شوند قسمت دوم این فیلم با عنوان Neighbفصل دوم خندوانه/ قسمت 106
خندوانه برنامهای تلویزیونی است که از اواسط خرداد ماه سال ۹۳ از شبکه نسیم شروع به فعالیت کرده است موضوع برنامه هر شب متفاوت است اما مضمون اصلیِ آن خنده است و در اصل برنامهای برای جا انداختنِ بیشتر خنده در ایران است این برنامه از هنرمندان محبوب و معروف دیگری نیز بیبهره نماندهمن آماده ام رئیس بزرگ قسمت دوم
چگونه می توانم مقالاتم را در پردیس گیم قرار دهم اینجا را بخوانید درود بر کاربران پردیس گیم طی مقالاتی با عنوان من آماده ام رئیس بزرگ به مرور داستان شخصیت بزرگ Big Boss و نسخه های سوم و Peace Walker و Ground Zeroes خواهیم پرداخت Metal Gear Solid V Thداستان بازیها : دریچه ای به دنیای Halo قسمت دوم
در قسمت پیشین به مرور کلی سرگذشت سری Halo در دهه گذشته و دهه جاری پرداختیم و برجسته شدنش را قدم به قدم دنبال کردیم از الان به بررسی دنیای هیلو و داستان عظیم ان می پردازیم اینکه Master Chief چه کسیست عامل جنگهای عظیم دنیای هیلو چیست و اصلا چه گونه کاربا قسمت دوم طرح بازیکوتاه همراه باشید : تجربه بازی The Plan
بتازگی طرحی مستقل جذاب و ارزشمند در مراجع خبری دنیای بازی در ایران با مدیریت آقای امید حسینجان زاده اغاز شده است بر طبق این طرح بازیهای کوچک و مستقلی که ممکن است نام آنها را تا به حال نشنیده باشید برای شما معرفی می گردد اکنون قسمت دوم طرح آماده گشته است که در ادامه می تواDisney به صورت رسمی از پوسترهای قسمت دوم آلیس در سرزمین عجایب رونمایی کرد
فیلم Alice in Wonderland محصول سال 2010 به کارگردانی فانتزی ساز بزرگ سینما یعنی Tim Burton یکی از موفق ترین فیلم های چند سال اخیر کمپانی Disney می باشد که با عبور از مرز فروش یک میلیارد دلار سود فراوانی را نصیب این کمپانی بزرگ کرد مدتی پیش قسمت دوم این فیلم با عنوویدئو/ موناکو 0 - 0 لیل؛ توقف موناکو در اولین بازی هفته دوم لوشامپیونه
ویدئو موناکو 0 - 0 لیل توقف موناکو در اولین بازی هفته دوم لوشامپیونه دانلود لینک ۲۴ ۰۵ ۱۳۹۴ - ۰۲ ۰۴“منیر آمدی” در بررسی « برابری جنسیتی » + فیلم (قسمت دوم)
منیر آمدی قمی مدیر عامل پیشین موسسه مطالعات و تحقیقات زنان با بررسی برابری جنسیتی در گفتگوی اختصاصی با گروه خبری نوید صبح مزیت زنانگی چیست اینها و مطالباتی دیگر را می توانید در ویدیو مستند منیر آمدی مشاهده نمایید برای دریافت فیلم بر روی لینک زیر کلیک نمایید ارتباط با سردبی-
علم و فناوری
پربازدیدترینها