تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821048708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری تور گردشگری برای بانوان اداره کل میراث فرهنگی بوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ایزی تراول:
برگزاری تور گردشگری برای بانوان اداره کل میراث فرهنگی بوشهر
برگزاری تور گردشگری برای بانوان اداره کل میراث فرهنگی بوشهر امور بانوان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر تور یک روزه گردشگری شهرستان گناوه را برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر؛ به منظور رفاه حال بانوان این اداره کل، آشنایی بیشترآنان با شهرستان گناوه و آثار و ابنیه و اکوتوریسم منطقه، تور گردشگری یک روزه ای برگزار شد.
مینا درعلی مسئول امور بانوان اداره کل میراث فرهنگی بوشهر گفت: تعداد ۳۰ نفر ازبانوان این اداره کل در این تور شرکت کردند.
وی همچنین اضافه کرد: یکی از رویکردهای واحد امور بانوان حفظ سلامت روحی و روانی آنان است و به همین منظور برنامه های سیادتی و گردشگری را در راستای اهداف خود قرار داده است.
درعلی در ادامه گفت : این سفرهای چند منظوره علاوه بر اهمیت ایجاد سلامت جسمانی و روانی می تواند باعث همدلی و هماهنگی بانوان اداره شود که در نهایت افزایش و بازدهی کاری را به همراه خواهد داشت.
در ادامه درعلی گفت : علاوه بر انجام تورهای گردشگری تاریخی-فرهنگی و اکوتوریسمی برنامه های درون سازمانی نیز طرح و در حال اجرا است.
وی این برنامه ها را، هم نشینی و بازدید بانوان اداره کل از واحدهای مختلف را عنوان کرد و گفت: به منظور آشنایی تمامی بانوان اداره کل با یکدیگر و شناخت زمینه های فعالیت ها، برنامه ای در دست تدوین و اجرا است تا هر هفته یک واحد میزبان تمامی بانوان اداره باشد. منبع: خبرگزاری میراث آریا




۹۴/۵/۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ایزی تراول]
[مشاهده در: www.iraneasytravel.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن