تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820378676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظر لاریجانی در مورد مهم‌ترین مشکل کشور


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
نظر لاریجانی در مورد مهم‌ترین مشکل کشور
نظر لاریجانی در مورد مهم‌ترین مشکل کشور رئیس مجلس با بیان اینکه امروز کشور دچار رکود است، گفت: بنده نمی‌گویم مشاجرات سیاسی تعطیل شوند، بلکه مشاجرات سیاسی باید داخل گفت‌وگو‌های عقلانی به وجود آیند.


به گزارش فرهنگ نیوز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه امشب در ادامه سفر یک‌روزه‌اش به استان فارس طی سخنانی در جمع زائران حرم امامزاده احمدبن موسی کاظم معروف به شاهچراغ، اظهار داشت: در شرایط متحولی در کشور قرار داریم و کشور قرار است از وضعی به وضع دیگر منتقل شود. در شرایط جدید نیازمند سرمایه‌گذاری‌های بیشتری هستیم تا فرزندان شما بتوانند شغل مناسبی داشته باشند.
وی افزود: بعد از توافق هسته‌ای زمینه‌هایی برای سرمایه‌گذاری در کشور فراهم شده است که امیدواریم فروش نفت به نحو مطلوبی انجام شود تا بتوانیم کشور را توسعه دهیم.
 
رئیس مجلس خاطرنشان کرد: دغدغه این است که تولید در کشور توسعه یابد، لذا باید سرمایه گذرای بیشتری در کشور انجام شود.
 
لاریجانی تأکید کرد: چه در دولت و چه در مجلس تلاش این است که تحت رهبری‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از این فرصت استفاده شود و همه یکدل به دنبال آبادانی کشور باشند.
 
وی با بیان اینکه حل مشکلات کشور نیازمند همدلی در همه مسائل مختلف است، گفت: مشکلات کشور تنها با فکر و اندیشه درست حل می‌شوند، این گونه صحبت‌ کردن بنده برای سرپوش گذاشتن بر اختلافات نیست، اختلافات در کشور وجود دارد، اما تا جایی که می‌توانیم باید اختلافات را به سمت آبادانی کشور پیش ببریم و این یک موضوع مهم برای جامعه ماست. دغدغه‌های دیگر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
 
رئیس مجلس در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: کسانی که دل در گرو انقلاب دارند و حزب‌اللهی هستند باید بدانند تا زمانی که مشکلات اقتصادی جامعه حل نشود و اقتصادمان پویا نباشد، نمی‌توانیم به آرمان‌های‌مان دست یابیم.
 
رئیس دستگاه قانونگذاری کشورمان در ادامه سخنانش متذکر شد: شهید مطهری می‌گوید « تا زمانی که اقتصاد کشور سالم نباشد، نمی‌توان به اهداف عالیه اسلام دست یافت»، کشور ما امروز دچار رکود است و این یک حقیقت مسلم است که باید در راستای حل این مشکل به خوبی اقدام و تلاش کنیم.
 
لاریجانی تأکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ما این تجربه را لمس کردیم که بدون اقتصاد سالم و پویا نمی‌توان به اهداف عالیه اسلام دست یافت، آنچه اهداف متعالی رهبر معظم انقلاب است، زمانی محقق می‌شود که اقتصاد کشور پویا باشد.
 
لاریجانی با بیان اینکه قدرت اقتصادی امروز می‌تواند پشتوانه تحقق اهداف عالیه اسلام باشد، گفت: من نمی‌گویم مشاجرات سیاسی تعطیل شوند، بلکه مشاجرات سیاسی باید داخل گفت‌وگوی عقلانی به‌وجود آیند، مهم‌ترین مشکل امروز کشور اقتصاد و توسعه آن است. اقتصاد و توسعه یک رکن برای امنیت پایدار یک کشور محسوب می‌شود.
 
رئیس مجلس در پایان خاطرنشان کرد: باید همه مردم و مسئولان بدانند اولویت نخست کشور این است که زمینه‌های پیشرفت اقتصادی در کشور فراهم شود، مذاکرات هسته‌ای پیش رفته است و امیدوارم شاهد رونق فضای کار و تلاش در کشور باشیم.
 


منبع: فارس


94/5/29 - 21:36 - 2015-8-20 21:36:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن