تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804835321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجت الاسلام عدیده: حضور 177 شرکت کننده در مسابقات سراسری قرآن قرارگاه پدافند هوایی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حجت الاسلام عدیده: حضور 177 شرکت کننده در مسابقات سراسری قرآن قرارگاه پدافند هوایی
حجت الاسلام عدیده در مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن این قرارگاه به ارائه گزارشی از این مسابقات پرداخت.
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام محمد عدیده معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن این قرارگاه ویژه خواهران شاغل، همسران و فرزندان کارکنان به ارائه گزارشی از این مسابقات پرداخت.


حجت الاسلام عدیده گفت:قرآن، این سرچشمه بی منتهای الهی ، و اقیانوس گرانقدر معرفت و حکمت و کتاب انسان ساز و هدایت، منبع عظیم مفاهیم والای آسمانی است ، که خداوند در عین رحمت و منت آن را توسط برگزیده ترین انسان یعنی محمد مصطفی (ص) برای انسان به ارمغان فرستاد ،  تا که انسان گرفتار در جهل و شقاوت و بدبختی و هلاکت را با این کتاب به سر منزل مقصود و سعادت هدایت کند.و چه زیبا آن را برای انسان با مقربترین فرشته خود در سینه شایسته ترین مخلوق خود نزول داد .


وی افزود: به یقین انسان در هیچ عصر و دوره ای بی نیاز از قرآن و رهنمودهای قرآنی نبوده و نخواهد بود. آنانکه راهی به جز صراط مستقیم را برگزینند و خود را بی نیاز از این مشعل فروزان ببینند ، بدانند در ضلالت و گمراهی و سرگردانی مطلق خواهند بود.قرآن امر کننده به معروف است و نهی کننده از منکر . برحسب ظاهر خاموش است و حال آنکه در واقع و در باطن گویا، حجت و برهان خداست بر بندگانش که از ایشان بر عمل به قرآن پیمان گرفت و عقوبت آنها را در گرو آن قرار داد و از عذاب رهایی نیست مگر به متابعت از قرآن که نور آن مقام گردانیده و دین خود را به سبب آن کامل نمود.


حجت الاسلام عدیده ادامه داد: قرآن کتابی است که بصیرت آن آشکار ، معانی ژرف آن روشن و ظواهر آن مبرهن است. نوری است که تاریکی در آن یافت نمی شود و چراغی است که درخشندگی از آن زوال نمی پذیرد.انس با قرآن و تلاوت آمیخته با فهم و مفاهیم آن، انسان را در معرفت الهی به پرواز در می آورد و با ملائکه هم سنخ می کند و ملکوتیان به او عشق می ورزند. چرا که حقیقتاً قرآن، حبل المتینی است که رشته ی آن محکم و پناهگاهی است که قله ی آن  بلند و دریاییست که تشنگان آن آبش را تمام نتوانند کشید و نوشید . قرآن، شفا دهنده ایست که بیماری های وحشت انگیز را بزداید. قرآن بهارِ دلِ چشمه هایِ دانش، سرچشمه ی عدالت و نهر جاری زلالِ حقیقت است. پس درمان خود را از آن بخواهید و در سختیها از قرآن یاری طلبید و خواسته های خود را به وسیله قرآن طلب کنید و با دوستیِ قرآن به خدا روی آورید زیرا وسیله ای برای تقرب به خدا، برترِ از قرآن وجود ندارد.


وی اظهار داشت: پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خواهران شاغل و خانواده های کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)  ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشته های چهارگانه حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و تفسیر قرآن کریم در مراحل سه گانه مقدماتی ، منطقه ای و سراسری قرارگاه برگزار گردید.مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات با حضور کلیه متسابقین یگان های زیرمجموعه ی مناطق در دهه سوم خرداد ماه سال جاری با حضور 745 نفر برگزار گردید.


مرحله منطقه ای نیز با حضور منتخبین مرحله مقدماتی در دهه ی اول و دوم مرداد ماه در کلیه مناطق و حوزه ی مرکزی  با حضور 360 نفر برگزار گردید. که در نهایت امر مرحله سراسری قرارگاه با حضور برترین های مرحله منطقه ای در کلیه رشته ها و مقاطع در مورخه 27 تا 29 مرداد به میزبانی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با حضور 177 نفر برگزار گردید که منتخبین مشخص شده در انتهای همین محفل در 15 تا 17 شهریور ماه جهت حضور در مسابقات سراسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران حضور به هم خواهند رساند. 


انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

مسابقات سراسری قرآن قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) برگزار می‌شود
برجام را نه می‌توان پیروزی و نه می‌توان شکست دانست
برگزاری اختتامیه دومین دوره مسابقات تیراندازی سلاح سنگین
فرمانده جدید منطقه پدافند هوایی غرب کشور منصوب شد





۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن