تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810415069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

می‌خواهیم با دوراندیشی و تلاش عرصه جدیدی در تحزب کشور بگشاییم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: می‌خواهیم با دوراندیشی و تلاش عرصه جدیدی در تحزب کشور بگشاییم
این فعال اصلاح‌طلب گفت: تلاش ما این خواهد بود تا با واقع‌نگری، دوراندیشی و با تعهد به پیگیری آرمان‌های انقلاب عرصه جدیدی در تحزب کشور بگشاییم.
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان علی شکوری‌راد در اولین کنگره حزب اتحاد ملت که امروز صبح در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: مطمئن هستم تلاش‌ها برای شکل‌گیری حزب اتحاد ملت باعث تقویت بنای اصلاحات و انسجام و توفیق بیشتر همه اصلاح‌طلبان خواهد شد.


وی در ادامه افزود: دولت فعلی با شعارهای اعتدال‌گرایانه و اصلاح‌طلبانه و با تعهد به اجرای وعده‌های خود پس از مدت‌ها مردم را به خصوص سیاسیون را به این نتیجه رساند که می‌توان به صندوق‌های رای اعتماد کرد.



وی بیان کرد: حاصل حضور مردم و رای آگاهانه آنها تغییر فضای سیاسی و اجتماعی کشور و گشوده افق‌های جدید برای سیاست‌ورزی، مشارکت، شفافیت و پاسخ‌گویی بود.



این فعال اصلاح‌طلب بیان کرد: اگرچه دولت فعلی نتوانسته به تمام وعده‌ها و تعهدات خود جامع عمل بپوشاند اما همچنان از حمایت همه جانبه‌ اصلاح‌طلبان برخوردار است.



وی با اشاره  به اینکه دولت تدبیر و امید قالب فعالان سیاسی کنشگران اجتماعی و ... به این نتیجه رسیده‌اند که تنها برون رفت از بحران‌های فراگیر اتحاد ملت حول منافع ملی و آرمان‌های اصیل انقلاب است، ادامه داد: مرزبندی‌ها هرچند گاهی لازم است اما اگر کاذب باشد رقابت‌ها منجر به حذف می‌کند.



شکوری‌راد در ادامه تصریح کرد: اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان نباید به خاطر منافع خود، منافع ملی را به خطر بیاندازند و برای جبران عقب‌ماندگی‌ها ملی چاره‌ای جز استفاده از تمامی ظرفیت‌های مادی و معنوی کشور وجود ندارد.



شکوری راد با بیان اینکه اصلاح‌طلبی از دید ما این گونه است که برای پیاده کردن تمامی اصول قانون اساسی، به رسمیت شناختن جایگاه قانونی همه نهادهای کشور، تعیین سرنوشت به دست خود مردم تلاش کنیم، گفت: هدف اصلاح‌طلبی از دید ما این است که ملت ایران بتوانند در رفاه و اسایش زندگی کنند و ما معتقد هستیم که در سایه رویکردها و روش‌های اصلاح‌طلبانه می‌توان به اهداف کلان و ملی رسید.



وی اظهار داشت: اصلاح‌طلبان نظام جمهوری اسلامی را متعلق به همه ملت ایران می‌دانند و انتظار دارد که در مراحل حساس و سخت آحاد ملت در دفاع از نظام مشارکت داشته باشند.



شکوری‌راد با اشاره به اینکه اتحاد ملت نام مستعار هیچ حزبی نیست، تاکید کرد: حزب اتحاد ملت نه فقط در عرصه سیاست بلکه درعرصه اقتصاد، مسائل اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی، علوم و فناوری برنامه‌هایی را ارائه کند همچنین به تربیت نیروهای توانمند بپردازد.



این فعال اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه اگر قانون فصل‌الخطاب باشد و اگر قانون‌شکنان نتوانند از قدرت، ثروت و تریبون‌های خود کارشکنی کنند قطعا روزهای بهتر این ملت را فرا خواهد گرفت، گفت: فضای اخلاقی و قانونی باید حاکم شود تا هیچ به خود اجازه دهد با بهتان و افترا، آن گونه در فرهنگ سیاسی به "بگم‌بگم‌ها" معروف شده است، عرصه بر رقیب تنگ کند و مانع از انتخاب صحیح مردم شود.



شکوری‌راد بیان کرد: اگر طبق فرموده رهبر معظم انقلاب "میزان رای ملت است" و "مردم ولی نعمت مسئولان هستند" بخواهیم عمل کنیم چاره‌ای نداریم که به انتخابات آزاد و قانونی تن دهیم.



انتهای پیام/




اشتراک گذاری







۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن