تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804859792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح 30 هزار مسکن مهر در هفته دولت / 45 هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: افتتاح 30 هزار مسکن مهر در هفته دولت / 45 هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی است
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 45 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید خالی از سکنه است و ما در هفته دولت 30 هزار واحد مسکن مهر را به متقاضیان تحویل می دهیم.

افتتاح 30 هزار مسکن مهر در هفته دولت / 45 هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی است
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نریمان مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید شب گذشته در برنامه اقتصادی ایران با اشاره به اینکه در رابطه با مسکن مهر و عمده ترین دغدغه متقاضیان نقل و انتقال واحدها بوده است گفت: برخی از واحد های مسکن مهر به اتمام رسیده و مشتریان آنها خواستار نقل و انتقال آنها هستند که ما با برگزاری جلسات مختلف شرایطی برای نقل و انتقال آنها فراهم کردیم.


وی در ادامه افزود: با برگزاری کلاس های آموزشی و شرکت متقاضیان در آنها و به هر اقدامی که در رابطه با نقل و انتقال مسکن مهر در شهرهای جدید باشد از قالب شرکت شهر های جدید صورت می گیرد 


نریمان تصریح کرد: مسکن مهر باید بین 75 تا 80 درصد پیش رفت فیزیکی داشته باشد و قراردادهای ان با متقاضی منعقد شده باشد و شخص واحد خود را دیده باشد.


این سه مورد از شرایط اصلی برای نقل و انتقالات مسکن مهر است.


معاون وزیر راه و شهر سازی اظهار داشت: از دو میلیون و چهارصد هزار واحد مسکن مهر تنها 20 درصد از این واحد ها مربوط به شهر های جدید است.


وی یادآور شد: از این 20 درصد واحد مسکن مهر بیش از 30 هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت به متقاضیان تحویل داده می شود.


وی گفت: پرند، گلبهار، مجلسی، بینالود، رامشار، شیرین شهر، امیرکبیر، صدرا، پردیس، سهند از جمله شهر های هستند که در هفته دولت بخشی از واحد های مسکن مهر خود را تحویل می دهند.


نریمان اظهار داشت: حدود 100 هزار نفر در هفته دولت دارای مسکن مهر می‌شوند و تمامی 30 هزار مسکن مهر تا پایان سال 94 به اتمام می‌رسد و تنها شهر پردیس به دلیل داشتن منطقه تپه ماهور در سال 95 واحد های خود را اتمام می رساند.


معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که وزارت راه و شهرسازی سعی دارد تعملات خود را  با وزارت نفت و وزارت نیرو برای تکمیل امکانات زیر بنایی و رو بنایی برای واحد مسکن بیشتر کند معاون وزیر راه و شهر سازی یاد اور شد: وی با اشاره به این که درمورد خانه دار شدن متقاضیان بحث فرهنگی را در این مورد افزایش دهند گفت: پس انداز و تحمل اجاره نشینی در چند سال را متقاضیان را باید تامین کنند. 


نریمان یادآور شد تجربه پس انداز را تمامی دنیا انجام دادند و موفق بودند. 


نریمان اظهار داشت: ما باید افزایش تسهیلات و تمرین پس انداز بتوانیم این تجربه را احیاء کنیم.


مدیر عامل شرکت عمران شهر سازی با اشاره به این که صنایع مختلفی را حوزه‌ای با بحث مسکن در ارتباط هستند گفت: دولت مسکن در بحث خروج از رکود مسکن را پیشخوان صنایع خود قرار داده است.


وی یادآورشد: افزایش طول مدت بازپرداخت تسهیلات در دنیا موفق بوده است و از سوی دیگر دولت باید سعی کند با افزایش سقف تسهیلات مراقب ثبات قیمتها در این حوزه باشد.


وی توضیح داد باید بحث‌های کارشناس شده در این حوزه صورت گیرد تا تورم نظام گسیخته صورت نگیرد زیرا تنها تسهیلات با افزایش سقف تسهیلات 80 میلیون تومانی با برنامه ریزی به متقاضیان پرداخت نشود اگر با برنامه به متقضیان پرداخت نشود به بخش عمده از مردم ضربه وارد شود.


بنابراین ما باید خروج از روکوت بازار مسکن در این حوزه توجه کنیم .


نریمان اظهار داشت: حدود 12 اشتغال و 30درصد از نقدینگی در بخش مسکن وجود دارد بنابراین دولت این حوزه را دراولویت برنامه های خود قرار اده است.


معاون وزیر راه و شهر سازی برنامه دولت در بخش مسکن اجتماعی بر خلاف مسکن مهر مردم مهروری از خود با برنامه هایی که در رابطه با مسکن انجام می دهیم مردم مهور قرار می گیرند و ما سعی داریم قدرت خرید مردم را از طریق تسهیلات افزایش دهیم.


وی اظهار داشت : در طرح مسکن اجتماعی بنیاد مسکن سازمان بهزیستی و کمیته های امداد وهمچنین شهرداری سعی در ساخت مسکن برای دهک های ضعیف جامعه کمک کنند و از سوی دیگر ما برنامه هایی برای دهک های متوسط جامعه نیز داریم .


مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید در مسکن مهر متاسفانه متقاضیان تنها 50درصد از آورده ی خود را پرداخت کرده اند و در این حوزه دولت هیچ وظیفه ای برای اتمام نما کاری از جمله کاشیکاری ندارد با این وجود الارغم تمام این مشکلات سعی کرد از طریق درآمد های خود شرکت بخش عمده ی از هزینه های بخش عمده ای از درآمد های موجود در این زمینه را پرداخت کند.


نریمان توضیح داد حدود 45 هزار واحد از400 واحد از مسکن مهر بدون متقاصی هستند و ما باید به فکر متقاضی برا اتخاذ باشیم
در حال حاضر در شهر پردیس ماضاد مسکن نداریم ولی در شهر هشتگرد ماضاد پروژه مسکن مهر روبرو هستیم.


مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید یکی از راه کار حل مسکن مهر با تمامی مشکلات هست و ما سعی داریم تمامی این واحد ها را با تمامی رو بنایی و زیر بنایی تحویل دهیم.


 وی یاد آور شد مشکلات تعاونی ها یکی دیگر از عمده ترین مشکل در مسکن مهر است که ما به زودی این رایزنی ها را برای متقاضیان برطرف می کنیم. 


نریمان خاطر نشان کرد: در حال حاضر تسهیلات مسکن مهر از 22 میلیون تومان به 30 ملیون تومان افزایش دادیم و تا اوایل سال 95 تمامی مسکن مهر را به متقاضیان تحویل دهیم.


نریمان در خصوص طرح جامعه مسکن گفت: در این شهر مسکن جدید مسعولیت دارد بخش مناسبی از جمعیت را در خود جای دهد و ما شهر های عسلویه، بوشهر، جابسک را در این شهرها در این طرح قرار دادیم.


انتهای پیام/





اشتراک گذاری







۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن