تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813251285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزیع اعتبارات تملك داراییهای سرمایه ای دستگاههای اجرائی لردگان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: توزیع اعتبارات تملك داراییهای سرمایه ای دستگاههای اجرائی لردگان خبرگزاری پانا:جلسه كمیته برنامه ریزی شهرستان لردگان در راستای توزیع اعتبارات تملك داراییهای سرمایه ای دستگاههای اجرائی تشكیل شد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۹ مرداد ساعت 12:03

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا،فرماندار شهرستان لردگان با بیان اینكه اعتبارات شهرستان لردگان در قالب ۱۵ فصل و ۱۵۲ پروژه در بخشهای مختلف اعم از كشاورزی، آموزش، عمران شهری و روستایی، حمل و نقل، فرهنگ و هنر و رسانه‌های جمعی و گردشگری، انرژی، بهداشت، دفاع، منابع آب و .. تنظیم شده است افزود: این اعتبارات حدود ۹ میلیارد و هشتصد میلیون تومان می‌باشد كه حدود ۱۳ درصد اعتبارات مصوب درنظر گرفته‌شده برای استان را شامل می شود و بیشترین محل تامین این اعتبارات از منابع اعتبارات نفت و گاز و ماده ۱۸۰ می باشد.
ابوالقاسم كریمی افزود: مبلغ ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ماده ۱۸۰ نیز كه برای شهرستان لردگان درنظر گرفته شد هنوز توزیع نشده و در آینده نزدیك  این اعتبارات نیز به سرجمع اعتبارات شهرستان افزوده خواهد شد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن