تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819703731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهران و مسکو از پاييز چرخش جدي در روابط خود خواهند داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۴۷ب.ظ)
سفير ايران در روسيه: تهران و مسکو از پاييز چرخش جدي در روابط خود خواهند داشت موج- سفير ايران در روسيه گفت: بدون شک شاهد چرخه اي کامل از تغييرات در روابط دو جانبه دو کشور در همه زمينه ها خواهيم بود.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، مهدي سنايي روز چهارشنبه اعلام کرد دو کشور از پاييز امسال روابط خود را در زمينه هاي سياسي، اقتصادي و ساير حوزه ها تقويت خواهند کرد.
اسپوتنيک به نقل از سنايي نوشت: «اگر پس از اين سفر (سفر محمد جواد ظريف وزير امور خارجه ايران به مسکو) برنامه اي تهيه کنيم و اجراي آن از ماه سپتامبر آغاز شود، بدون شک شاهد چرخه اي کامل از تغييرات در روابط دو جانبه در همه زمينه ها خواهيم بود».
سفير ايران در روسيه افزود مسکو و تهران بايد پس از توافق هسته اي که ماه ژوئيه ميان ايران و مذاکره کنندگان بين المللي شامل روسيه حاصل شد گام هاي بيشتري براي تقويت بيش از پيش روابط دوجانبه بردارند.
وزير امور خارجه ايران 17 آگوست با سرگئي لاوروف همتاي روس خود ديدار و در مورد همکاري هاي دوجانبه اقتصادي و تجاري با وي گفت وگو کرد.
ايران و شش ميانجي بين المللي ماه ژوئيه در مورد برنامه هسته اي تهران با يکديگر به توافق دست يافتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن