تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815021263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوراق حق تقدم استفاده از تسهيلات مسکن کاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۳۰ب.ظ)
اوراق حق تقدم استفاده از تسهيلات مسکن کاهش يافت موج - اوراق حق تقدم استفاده از تسهيلات مسکن با کاهش قيمت در معاملات امروز (چهارشنبه) در بازه 700 تا 730 هزار ريال خريد و فروش شد.
به گزارش خبرگزاري موج، معامله گران فرابورس ايران در روز 28 مرداد 94، 90 ميليون و 10 هزار ورقه بهادار در 11 هزار و 79 نوبت به ارزش يک هزار و 773 ميليارد و 870 ميليون ريال را خريد و فروش کردند.
شاخص کل فرابورس با وجود اين‌که در ساعت آغازين فعاليت بازار يک واحد بالا رفت، اما؛ در جريان معاملات مجددا کاهش يافت و در رقم 749.71 واحد متوقف شد.
در روز پاياني هفته، 11 ميليون و 210 هزار سهم بانک دي به ارزش 18 ميليارد و 960 ميليون ريال توسط معامله گران دادوستد شد و بيشترين حجم و ارزش معاملات روز جاري را به نام خود ثبت کرد.
شرکت‌هاي توسعه و عمران شاهد، قند شيروان و فن آوا بيشترين افزايش قيمت را در روز جاري، تجربه کردند و بيشترين افت قيمت هم نصيب حق تقدم و سهام پالايش نفت تهران، بيمه نوين و حق تقدم توسعه خدمات دريايي و بندري سينا شد.
همچنين نماد شرکت‌هاي ذوب‌آهن اصفهان، گروه پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان، بانک دي، توسعه خدمات دريايي و بندري سينا، نفت ايرانول، سرمايه‌گذاري ميراث فرهنگي و پالايش نفت تهران پربيننده‌ترين نمادهاي امروز فرابورس بودند.
طبق اين گزارش، صندوق سرمايه‌گذاري اعتماد بيشترين حجم معاملات (صندوق‌هاي قابل معامله) ETF را با خريد و فروش 180 هزار و 580 سهم رقم زد و داد و ستد 300 هزار و 200 ورقه اجاره سه‌ ماهه پارس در صدر معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت.
معامله بلوک 48.5 درصدي سهام شرکت گسترش صنعت علوم زيستي- ليدکو به ارزش 215 ميليارد و 400 ميليون ريال که در روز 9 تيرماه انجام شده بود، پس از احراز شرايط لازم، قطعي شد.
همچنين، نمادهاي معاملاتي شرکت سرمايه‌گذاري مسکن شمال غرب و حق تقدم خريد سهام شرکت مذکور با توجه به دريافت اطلاعات اولين پيش‌بيني سود هر سهم سال مالي 1395 و تعديل با اهميت پيش‌بيني سود هر سهم و نماد معاملاتي شرکت بيمه پاسارگاد جهت برگزاري مجمع عمومي فوق‌العاده صاحبان سهام در روز يکشنبه اول شهريور، در پايان معاملات امروز متوقف شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن