تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821070494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراحي بسته‌هاي حمايتي دولت براي ارائه معافيت‌هاي مالياتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۴۵ب.ظ)
طراحي بسته‌هاي حمايتي دولت براي ارائه معافيت‌هاي مالياتي موج - معاون اشتغال و کارآفريني وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي از طراحي بسته‌هاي حمايتي دولت براي ارائه معافيت‌هاي مالياتي ويژه کارآفرينان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن طايي، معاون اشتغال و کارآفريني وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، با اشاره به تلاش دولت براي توسعه اشتغال پايدار گفت: کارآفرينان نقش مهمي در توسعه اشتغال پايدار کشور دارند و دولت نيز بسته‌هاي حمايتي ويژه‌اي براي آن‌ها در نظر گرفته است.
وي افزود: بسته‌هاي حمايتي دولت براي بنگاه‌هاي اقتصادي کوچک، متوسط و بزرگ طراحي شده که شامل حمايت‌هاي مالي و معافيت‌هاي مالياتي است.
معاون توسعه اشتغال و کارآفريني وزير کار در ادامه از پويايي و رونق بازار کسب‌وکار در سال ۹۳ خبر داد و افزود: سال ۹۳ بيش از ۳۰۰ هزار فرصت شغلي در کشور ايجاد شد که براساس برنامه‌ريزي دولت و ارائه بسته‌هاي حمايتي، تا پايان سال ۹۴ فرصت‌هاي شغلي بيشتري به وجود خواهد آمد.
وي با بيان اين که توافق هسته‌اي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري زيادي را پيش روي سرمايه‌گذاران خارجي قرار مي‌دهد، اظهار داشت: سرمايه‌گذاري در کشور منجر به ايجاد هزاران فرصت شغلي مي‌شود.
طايي تصريح کرد: توسعه ارتباط کارآفرينان ايران با نوآوري‌هاي جديد کشورهاي خارجي، قطعا نقش مؤثري در اشتغال‌زايي و تأمين منابع مالي و درآمدي ايفا خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن