تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815570763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکيد بر کارآفريني به جاي انتظار براي استخدام دولتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۳۱ق.ظ)
وزير بهداشت؛ تأکيد بر کارآفريني به جاي انتظار براي استخدام دولتي موج - وزير بهداشت تأکيد کرد: دانشجويان نمونه وزارت بهداشت از بنده تقاضاي اشتغال و جذب در هيات علمي دانشگاه‌ها را داشتند که با مجوز دولت اين مساله حل خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسن هاشمي در مراسم تجليل از دانشجويان نمونه کشوري که عصر ديروز در نهاد رياست جمهوري برگزار شد، اظهار داشت: فرد نمونه همواره تلاش مي‌کند تا به کنه و عمق مطالب و حقايق علمي، سياسي و اجتماعي دست پيدا کند.
وزير بهداشت ضمن تأکيد بر اهميت به روز بودن و عدم تمايل به روزمرگي گفت: افرادي که در عرصه علم نمونه هستند همواره به دنبال طرح مساله و دست و پنجه نرم کردن با حاشيه‌هاي پيرامون مسائل است.
وزير بهداشت تصريح کرد: دانشجويان و فارغ التحصيلان نمونه بايد به اعتدال توجه ويژه داشته باشند؛ چرا که ما معتقديم همان گونه که در کشور دوران سختي را تجربه کرده‌ايم، امورات کشور نيز با اعتدال پيش خواهد رفت و دين اسلام نيز دين اعتدال است.
هاشمي از پيامبر اسلام به عنوان پيام آور اعتدال ياد کرد و گفت: انسان‌هايي که علم و حلم دارند حتماً افراد معتدلي هستند و مسائل سخت کشور مانند مذاکرات که با درايت تيم هسته اي و رييس جمهور به نتيجه رسيد، حاصل اعتدال است و اميدوارم که ادامه مسير را آن طور که به صلاح و خيز ملت است با موفقيت طي شود.
هاشمي با ابراز اميدواري از استخدام دانشجويان نمونه کشور در وزارت بهداشت گفت: نخبگان واقعي در اولويت استخدام وزارت بهداشت هستند البته فرهنگ حاکم در کشور در خصوص استخدام نخبگان مناسب نيست و شما نخبگان لازم است که کار آفرين باشيد.
وزير بهداشت افزود: در عوض انتظار براي استخدام نخبگان در دولت، شما نخبگان بايستي با کار آفريني خود افرادي را استخدام کنيد و اميدوارم در سال آينده شاهد اين باشيم که بيش از گذشته تسهيلات مناسبي در اختيار جوانان نخبه و شرکت‌هاي دانش بنيان قرار گيرد.
هاشمي با بيان اين که اميدوارم در آينده فرهنگ استخدام از سوي دولت براي هميشه از کشور رخت بر بندد، گفت: در کشورهاي که پيشرفت داشته‌اند مردم به انتظار استخدام دولت ننشسته بودند و در ايران ظرفيت‌هاي خوبي از نظر نيروي انساني در گروه‌هاي مختلف تحصيلي مانند پزشک، پرستار و مهندس وجود دارد.
وزير بهداشت در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: اميدوارم بتوانيم براي نخبگان گروه‌هاي مختلف پزشکي فرصت اشتغال در بخش خصوصي و با حمايت دولت در قالب خريد خدمت بيش از گذشته فراهم شود و اطمينان داريم که در آينده، روزهاي اميدوار کننده تري را پيش رو خواهد داشت.
هاشمي خطاب به دانشجويان نمونه گفت: اميدوارم تا پايان عمر نمونه باشيد و فرزندانتان که ادامه دهنده مسير موفقيت شما هستند در راه اعتلاي ايران و مصلحت عمومي مردم از هيچ کوششي دريغ نکنند.
در اين مراسم که با حضور دکتر جهانگيري، معاون اول رئيس جمهور، دکتر فرهادي، وزير علوم، دکتر فراهاني، معاون دانشجويي و فرهنگي وزارت بهداشت و جمعي از مديران و مسوولان وزارت بهداشت و علوم حضور داشتند از 60 دانشجوي نمونه کشور شامل 40 دانشجوي وزارت علوم و 20 دانشجوي وزارت بهداشت تجليل و قدرداني شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن