تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816466633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقاجایگاه مشاور استاندار با كار شایسته و ذهن خلاق مورد انتظار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار یزد : ارتقاجایگاه مشاور استاندار با كار شایسته و ذهن خلاق مورد انتظار است خبرگزاری پانا: استاندار یزد در مراسم معارفه چهارتن از مشاورین جدید استاندار یزد گفت : انتظار این است كه جایگاه مشاور استاندار با كار شایسته و ذهن خلاق ارتقاء یابد .
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ مرداد ساعت 11:21

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، استاندار یزد در ابتدای این جلسه ضمن تبریك میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت روز بزرگداشت مقام دختر و دهه كرامت، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ایران اسلامی را تبریك گفت.
"سیدمحمد میرمحمدی " آنگاه با اشاره به حوزه مشاورین استاندار گفت : با نگاه جدید به حوزه عمل مشاورین استاندار این عزیزان را انتخاب نمودیم.
وی خاطرنشان كرد: جایگاه مشاور در سالهای گذشته بیشتر حالت منفعل و تشریفاتی داشته است منتهی اكنون تصمیم بر این است تا این جایگاه نقش و كاركرد اصلی خود را بازیابد.
عالی ترین مقام اجرایی استان آنگاه خاطرنشان كرد : در همه امور مبنا بر این است تا با اخذ مشورت تصمیم گیری شود و برگزاری شوراهای مختلف از جمله شورای معاونین، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و... نشان دهنده این امر است.
وی ابراز داشت : در همه حوزه ها باید مشاورین تخصصی ابرازنظر نمایند تا تصمیم گیریها، اصولی تر و بهتر صورت گیرد و مشاورین منتخب فعلی نیز با همین نگاه انتخاب شدند تا پاسخگویی به مسائل و رسیدگی به مشكلات مردم سهل تر و سریعتر انجام شود.
استاندار یزد آنگاه با اشاره به سوابق آقایان دكتر مرتاض ، امیرخانی ، تشكری و عبداللهی ایشان را دارای تجربه، تخصص، كاردانی و ذهن خلاق جهت ارائه مشاوره در حوزه های تخصصی دانست و برای هر یك از این عزیزان آرزوی توفیق نمود.
"میرمحمدی " تأكید كرد: جلسات مشورتی با مشاورین هر ماه یكبار به صورت منظم برگزار خواهد شد و در غیر از این زمان نیز مشاورین می توانند نظرات و پیشنهادات و نكاتی كه به نظرشان می رسد را تلفنی یا حضوری به استاندار اعلام دارند.
وی از مشاورین خواست تا جایگاه و شأن مشاور استاندار را كه جایگاهی والاست با كار اصولی و شایسته ارتقاء بخشند چرا كه عملكرد افراد است كه جایگاه آنها را تعیین می كند.
استاندار در پایان، نظر مشاورین را به چهار موضوع در حوزه بین المللی و ملی جلب نمود و خاطرنشان كرد:
شرایط منطقه ای ایجاب می كند كه مشاورین ، مسائل را به درستی رصد نمایند و نقطه نظرات خود را در این خصوص اعلام دارند چرا كه به ویژه در حوزه اقتصادی، استان یزد از شرایط منطقه تاثیر می پذیرد و نكته دوم اینكه مشاورین باید باتوجه به شرایط پساتحریم در این زمینه نیز نكات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را احصاء و ارائه نمایند و همچنین در آستانه هفته دولت برنامه ها و طرحهای خود را جهت معرفی پرسنل دولتی و شاخصهای وجودی ایشان اعلام دارند.
"میرمحمدی" سپس با اشاره به دو انتخابات پیش رو از همه مشاورین خواست تا در راستای ایجاد انگیزه و نشاط اجتماعی به منظور حضور و مشاركت هرچه پرشورتر مردم در این دو انتخابات تلاش نمایند.
گفتنی است در ادامه این نشست هر یك از مشاورین نظرات خود را ابراز داشتند و آنگاه احكام مشاورین جدید استاندار یزد توسط استاندار به ایشان ارائه شد.
" حاجب مرتاض" به عنوان مشاور امور بهداشتی و سلامت"، " عماد تشكری" به عنوان مشاور اشتغال و جوانان، " محمد امیرخانی" به عنوان مشاور ورزش و " سعید عبداللهی" به عنوان مشاور تحول و سلامت اداری معرفی شدند.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن