تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821162636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز بکار 4 مشاور جدید استاندار یزد/ مشاوران در جلسه معارفه خود چه گفتند؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


آغاز بکار 4 مشاور جدید استاندار یزد/ مشاوران در جلسه معارفه خود چه گفتند؟ استان‌ها > یزد - مراسم معارفه چهارتن از مشاورین جدید استاندار یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، مراسم معارفه چهار نفر از مشاورین جدید استاندار یزد  با حضور استاندار، معاونین استانداری، مشاورین استاندار و مدیران کل حوزه استاندار و روابط عمومی و حراست در سالن زنده یاد حمیدیا برگزار شد.
استاندار یزد در ابتدای این جلسه ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز بزرگداشت مقام دختر و دهه کرامت، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ایران اسلامی را تبریک گفت.
سیدمحمد میرمحمدی آنگاه با اشاره به حوزه مشاورین استاندار گفت: با نگاه جدید به حوزه عمل مشاورین استاندار این عزیزان را انتخاب نمودیم.
وی خاطرنشان کرد: جایگاه مشاور در سالهای گذشته بیشتر حالت منفعل و تشریفاتی داشته است منتهی اکنون تصمیم بر این است تا اینجایگاه نقش و کارکرد اصلی خود را بازیابد.
عالیترین مقام اجرایی استان آنگاه خاطرنشان کرد: در همه امور مبنا بر این است تا با اخذ مشورت تصمیم گیری شود و برگزاری شوراهای مختلف از جمله شورای معاونین، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و... نشان دهنده این امر است.
وی ابراز داشت: در همه حوزه‌ها باید مشاورین تخصصی ابرازنظر نمایند تا تصمیم گیری‌ها، اصولی تر و بهتر صورت گیرد و مشاورین منتخب فعلی نیز با همین نگاه انتخاب شدند تا پاسخگویی به مسائل و رسیدگی به مشکلات مردم سهل‌تر و سریع‌تر انجام شود.
استاندار یزد با اشاره به سوابق آقایان دکتر مرتاض، امیرخانی، تشکری و عبداللهی ایشان را دارای تجربه، تخصص، کاردانی و ذهن خلاق جهت ارائه مشاوره در حوزه‌های تخصصی دانست و برای هر یک از این عزیزان آرزوی توفیق نمود.
میرمحمدی تأکید کرد: جلسات مشورتی با مشاورین هر ماه یکبار به صورت منظم برگزار خواهد شد و در غیر از این زمان نیز مشاورین می‌توانند نظرات و پیشنهادات و نکاتی که به نظرشان می‌رسد را تلفنی یا حضوری به استاندار اعلام دارند.
وی از مشاورین خواست تا جایگاه و شأن مشاور استاندار را که جایگاهی والاست با کار اصولی و شایسته ارتقاء بخشند چرا که عملکرد افراد است که جایگاه آن‌ها را تعیین می‌کند.
استاندار در پایان، نظر مشاورین را به چهار موضوع در حوزه بین المللی و ملی جلب نمود و خاطرنشان کرد: شرایط منطقه‌ای ایجاب می‌کند که مشاورین، مسائل را به درستی رصد نمایند و نقطه نظرات خود را در این خصوص اعلام دارند چرا که به ویژه در حوزه اقتصادی، استان یزد از شرایط منطقه تاثیر می‌پذیرد و نکته دوم اینکه مشاورین باید باتوجه به شرایط پساتحریم در این زمینه نیز نکات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را احصاء و ارائه نمایند و همچنین در آستانه هفته دولت برنامه‌ها و طرح های خود را جهت معرفی پرسنل دولتی و شاخص های وجودی ایشان اعلام دارند.
میرمحمدی سپس با اشاره به دو انتخابات پیش رو از همه مشاورین خواست تا در راستای ایجاد انگیزه و نشاط اجتماعی به منظور حضور و مشارکت هرچه پرشور‌تر مردم در این دو انتخابات تلاش نمایند. در بخش دیگری از این نشست "حاجب مرتاض" به عنوان مشاور امور بهداشتي و سلامت"، " عماد تشكري" به عنوان مشاور اشتغال و جوانان، " محمد اميرخاني" به عنوان مشاور ورزش و " سعيد عبداللهي" به عنوان مشاور تحول و سلامت اداري معرفي شدند. در ادامه ۸ تن از مشاوران استاندار به بیان نقطه نظرات خود بشرح ذیل پرداختند:   * دکتر حاجب مرتاض مشاور امور بهداشت و سلامت: اعلام آمادگی برای کمک به دولت در زمینه سلامت/ پیشنهاد ابلاغ موضوعات مورد نیاز از سوی استاندار و کمک مشاوران به ایشان/ تاکید بر برگزاری منظم جلسات مشاوران استاندار/ تجربه 155 هزار عمل از ابتدای کار پزشکی در مطب و بیمارستان * امیرخانی مشاور امور ورزش: تاکید بر ورزش همگانی بمنظور پیشگیری از بیماری های رایج در یزد/ نگاه ویژه به ورزش قهرمانی بعنوان فرصت برای جذب و ترغیب جوانان به ورزش/ مسئولان ارشد استان ورزش را از خود آغاز کنند/ روزانه 20 دقیقه ورزش کنیم یا با دوچرخه به محل کار بیاییم/ برخی مدیران می گویند رویمان نمی شود ورزش کنیم! * عماد تشکری مشاور امور جوانان و اشتغال: تجربه 20 سال کار سیاسی/ حضور مستقل در حوزه اجرا/ حوزه جوانان و اشتغال جای کار دارد و البته مشکلاتش هم زیاد است/ تجربه عضویت در کمیته ها و کارگروه های جوانان و اشتغال. * سعید عبداللهی مشاور امور تحول و سلامت اداری: تدوین برنامه های مرتبط با حوزه سلامت اداری/ لزوم برگزاری دوره های آموزشی کارمندان دولت برای آشنایی با وظایف خود/ تاکید بر آسیب شناسی کندی کار در سیستم دولتی و ارائه راهکارها. * دکتر محمدی مشاور فرهنگی و ارتباطات: ابراز خرسندی از حضور دکتر مرتاض در استانداری/ ارتقای جایگاه مشاوران با حضور وی/ سرشناسی دکتر مرتاض در خارج از کشور و پایتخت بیش از یزد/ تاکید بر دست کم نگرفتن جایگاه مشاورت استاندار/ تشکر از پاسخگویی سریع استاندار به نامه های مشاورین. * ابوالقاسم دهقان مشاور امور هنری: خوشامد به مشاوران جدید استاندار/ استقبال از جلسات دوره ای مشاوران استاندار/ تاکید بر همدلی مشاوران و حرکت در جهت منافع استان. * دشتی پور مشاور امور ایثارگران: تبریک به انتخاب مشاوران جدید استاندار/ پیگیری وظایف 16 گانه مشاور ایثارگران ابلاغی وزارت کشور/ هماهنگی و راهبری شوراهای مرتبط با ایثارگران. * سلیمی مشاور حقوقی: خیرمقدم به مشاوران جدید استاندار/ تعریف راه ارتباطی سریع با استاندار در مواقع ضروری.   شایان ذکر است مشاور امور روحانیون بعلت سفر در جلسه حضور نداشت.

کلید واژه ها: استان یزد -




یکشنبه 25 مرداد 1394 - 06:47:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن