تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814974699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی قزاقستان برای همکاری با بخش کشاورزی مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون استاندار قزاقستان اعلام کرد آمادگی قزاقستان برای همکاری با بخش کشاورزی مازندران خبرگزاری پانا: معاون استاندار قزاقستان ضمن اعلام آمادگی کشورش جهت همکاری در بخش کشاورزی با مازندران گفت: کشور قزاقستان می تواند در بخش کشاورزی همکاری خوبی با مازندران داشته باشد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۸ مرداد ساعت 08:52

خبرگزاری پانا+استاندار قزاقستان+همکاری بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری پانا، رحیم بیک امیر جان اف سه شنبه شب 27 مرداد ماه در نشست مشترک استاندار، مدیران دستگاه های اجرایی و فعالین اقتصادی مازندران با معاون استاندار و فعالین اقتصادی استان مانگستائو قزاقستان اظهار کرد: 50 هکتار از زمین های پرورش ماهی استان مانگستائو قزاقستان را قطعه بندی کردیم و آماده استفاده از تجربیات استان مازندران هستیم. وی ادامه داد: در بحث گلخانه ای خواهان همکاری با مازندران هستیم. معاون استاندار قزاقستان گفت: با امضاء تفاهم نامه فرودگاه اکتائو و هواپیمایی ماهان کمک های خوبی در این راستا صورت خواهد گرفت. امیر جان اف با بیان اینکه شرایط برای همکاری و تجارت بین استان مازندران و مانگستائو قزاقستان در حال آماده شدن است، گفت: اقدامات اولین مرکز لجستیکی حمل و نقل در بندر اکتائو به پایان رسیده است. وی با اشاره به اینکه ایران از تجربیات بالایی در بخش های مختلف برخوردار است که می تواند برای کشور ما کمک کننده باشد، افزود: ما می توانیم در بخش کشاورزی همکاری خوبی با مازندران داشته باشیم. معاون استاندار قزاقستان ادامه داد: به دلیل کمبود منابع آبی که در مازندران وجود دارد آمادگی از سوی قزاقستان وجود دارد تا طرح هایی را برای همکاری ارایه دهد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن