تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820564999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوئد خواستار آغاز همکاري‌هاي کشاورزي با ايران شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۵۲ب.ظ)
سوئد خواستار آغاز همکاري‌هاي کشاورزي با ايران شد موج - در ديدار مدير کل دفتر امور بين الملل و سازمان‌هاي تخصصي وزارت جهاد کشاورزي و کاردار سوئد، زمينه‌ها و راهکارهاي همکاري در بخش کشاورزي دو کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، هومن فتحي در اين ديدار گفت: فضاي پس از توافق هسته اي زمينه را براي جلب سرمايه گذاري‌هاي خارجي، تبادل تجربيات و توليد مشترک ايران با ساير کشورها بيش از پيش فراهم ساخته است.
وي افزود: ايران پل ارتباطي ميان آسيا و اروپا است و داراي موقعيت سوق الجيشي در منطقه، تنوع اقليمي و ظرفيت‌هاي بالا در بخش کشاورزي است و از اين رو صادرات به کشورهاي هدف و يا کشورهاي ثالث به طور هدفمند دنبال مي‌شود و ملاقات‌ها و تبادلات گسترده اي ايران با کشورها براي انتخاب شرکاي مطمئن آغاز شده است.
در اين ديدار "پر لينر" خواستار آغاز همکاري‌هاي کشاورزي ميان ايران و سوئد شد.
وي در عين حال علاقه کشورش را در مورد تبادل تجربيات در زمينه مديريت جنگل و توسعه نظام گواهي محصولات ارگانيک که از زير ساخت‌هاي توسعه صادرات کشاورزي ايران به اروپا است، اعلام کرد.
" لينر" در همين حال اظهار داشت: دو کشور مي‌توانند به منظور تجارت محصولات کشاروزي، پروتکل‌هاي بهداشتي به ويژه در حوزه دامپزشکي و حفظ نباتات تبادل کنند.
گفتني است، سوئد داراي يکي از اقتصادهاي توسعه يافته جهاني است و از نظر سرمايه گذاري و سياسي به عنوان کشوري با ثبات شناخته مي‌شود.
سوئد بازار خوبي براي محصولات کشاورزي ايران به شمار مي‌رود و اين کشور به دليل هواي متغير، بخش قابل توجهي از مواد غذايي مورد نيازش را وارد مي‌کند. دانشگاه علوم کشاورزي سوئد (SLU) بزرگ‌ترين مرکز تحقيقات علوم کشاروزي و منابع طبيعي در اسکانديناوي است و با اين وجود تنها دو درصد از نيروي کار در اين کشور کشاورز هستند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن