تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820881205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استیلی: شرایط برانکو با وضعیت آن روزهای من قابل قیاس نیست/حتما این غیبت‌ها در قرارداد کروش ذکر شده


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: استیلی: شرایط برانکو با وضعیت آن روزهای من قابل قیاس نیست/حتما این غیبت‌ها در قرارداد کروش ذکر شده
سرمربی ملوان درباره غیبت کروش گفت: حتماً این غیبت‌ها در قرارداد کروش ذکر شده است.
به گزارش نامه نیوز، خبرورزشی نوشت: حمید استیلی بعد از پیوستن به ملوان، اولین بازی را با برد پشت ‌سر گذاشت و امیدوار است که در هفته‌های آینده نتایج خوبی بگیرد. استیلی در مورد شرایط ملوان، بحران پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبر‌ورزشی پاسخ می‌دهد.

گرفتن شش امتياز از سه بازي براي شما بايد راضي‌كننده باشد، اين‌طور نيست؟

قطعاً همين‌طور است ولي مهم اين است كه بتوانيم اين روند را ادامه بدهيم. ما در بازي‌هاي داخلي روي حمايت هواداران حساب مي‌كنيم و هميشه چشم به سه امتياز داريم. فوتبال در انزلي يك ورزش پرطرفدار است و اينجا هيچ‌كس طرفدار استقلال و پرسپوليس نيست. مردم انزلي با برد و باخت‌هاي ملوان زندگي مي‌كنند و وقتي چنين جوي وجود دارد، كار ما و همچنين آنهايي كه در باشگاه فعاليت مي‌كنند، سخت‌تر مي‌شود.

آيا قرار است بازيكن جديد جذب كنيد؟

من زماني آمدم كه تيم بسته شده بود و دو، سه جاي خالي بيشتر نداريم. ملوان در بعضي از پست‌ها مثل هافبك خيلي بازيكن دارد و در بعضي از پست‌ها يك بازيكن داريم. در بازي قبلي مجبور شدم از تعويض‌هايي استفاده كنم كه بازيكنان در پست تخصصي‌شان بازي نكردند. اگر بازيكنان جوان ما جواب بدهند، كار را ادامه مي‌دهيم در غير اين صورت شايد بازيكن جذب كنيم.

در مورد مشكلات مالي ملوان چه صحبتي داريد؟

اين وضعيت در چند سال اخير وجود داشته است. حداقل سال گذشته باشگاه مالك داشت ولي به ‌يك‌باره قبل از شروع ليگ‌برتر، اسپانسر نتوانست تعهداتش را عملي كند. در اين وضعيت هيأت‌مديره دنبال آقاي دنيامالي رفت كه اعتبار خاصي در تهران و انزلي دارد. من به‌ خاطر حرف‌هاي او به ملوان آمدم و ايشان هم تلاش مي‌كند تا اسپانسر جذب كند. اگر مسئولان انزلي دست به ‌دست هم بدهند و زيرساخت‌ها درست شود، مطمئناً كار كردن براي مربي و بازيكن راحت‌تر مي‌شود.

بازي اين هفته با نفت تهران و تقابل با عليرضا منصوريان را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟

با تيم فوق‌‌العاده‌اي بازي داريم كه نماينده ايران در آسياست. منصوريان هم دوست خوب من است. اگر بچه‌ها وظايف خودشان را در زمين انجام دهند، مي‌توانيم امتياز بگيريم. تيم ما الان آرامش دارد و روي نقاط ضعف و قوت حريف هم كار كرده‌ايم.

در مورد شرايط پرسپوليس صحبت كنيد. برانكو اين روزها وضعيتي مشابه شرايط شما در پرسپوليس دارد. آيا كنار گذاشتن او منطقي است؟

شرايط برانكو در پرسپوليس با وضعيت آن روزهاي من قابل قياس نيست. ما آن زمان بازيكن جذب نكرديم و باشگاه با سازمان تربيت‌بدني اختلاف داشت. در همان بازي اول از دقيقه 40 اتفاقاتي افتاد كه نگذاشتند كارمان را انجام دهيم. با اين حال بايد بگويم كه پرسپوليس در حال حاضر نياز به حمايت هواداران و هيأت‌مديره دارد. براي آوردن برانكو، سرمايه‌گذاري شده و تيم هم جوان‌تر شده است. پرسپوليس نياز به زمان دارد و صبر هواداران بايد بيشتر باشد. برانكو هم كار كردن در ايران را تجربه كرده و با فوتبال ما آشناست.

در مورد غيبت‌هاي طولاني كارلوس ‌كروش و انتقادهايي كه در اين مورد از او و همچنين فدراسيون فوتبال شده است، چه صحبتي داريد؟

تمامي اين مسائل به بحث‌هاي مديريتي و قرارداد اين مربي مربوط مي‌شود. در بزرگي و كاريزماي كروش نمي‌توان شك كرد ولي ما مي‌توانستيم بهترين استفاده را از اين مربي ببريم. ما مي‌توانستيم چند مربي ايراني را در كنار او بگذاريم تا تجربيات خوبي به ‌دست ‌آورند. كروش مقصر نيست و حتماً نسبت به قراردادش آگاهي دارد، بايد ديد قرارداد او چگونه بسته شده است. حتماً اين غيبت‌ها در قرارداد كروش ذكر شده است.

 


منبع: خبرآنلاین


۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن