تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816228345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نواقص مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز در کمترین زمان ممکن رفع شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی: نواقص مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز در کمترین زمان ممکن رفع شود خبرگزاری پانا: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر رفع تمامی نواقص مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز گفت: با تلاش همه جانبه دستگاه های استانی و شهری باید در کمترین زمان ممکن این مشکلات مرتفع شود.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ مرداد ساعت 08:23

خبرگزاری پانا+نواقص مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز در کمترین زمان ممکن رفع شود

به گزارش خبرنگار پانا، محمدصادق پورمهدی در حاشیه بازدید از طرح ها و راه های دسترسی مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز، با بیان این که همکاری های بین بخشی میان ادارات، نهادها و ارگان های استانی می تواند بخش اعظمی از کمبودهای این ورزشگاه ملی را برطرف کند، اظهار کرد: در این میان باید بین اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری تبریز تعاملات لازم برای رفع نواقص به انجام برسد. وی، شهرداری تبریز را موظف کرد ظرف یک هفته آینده تمامی برآوردهای هزینه ای برای تکمیل کمبودهای عمرانی و زیرساختی ورزشگاه را تهیه و به معاونت عمرانی استانداری آذربایجان شرقی ارایه کند تا با انجام هماهنگی های لازم زمینه اجرای طرح های مصوب فراهم شود. پورمهدی، استفاده از توانمندی های بخش خصوصی در اجرای طرح های نیمه تمام ورزشگاه 70هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید از ظرفیت های این بخش برای اتمام این طرح ها از جمله استخر قهرمانی که تاکنون اجرای آن بر عهده دولت بود، به خوبی استفاده کنیم. وی، از اداره کل ورزش و جوانان استان خواست تا نسبت به تهیه لیست طرح های نیمه تمام ورزشی به بخش خصوصی اقدام کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده از این اماکن برای عموم مردم استان فراهم شود. پورمهدی اضافه کرد: در این زمینه می توان به صورت تفاهم با شهرداری تبریز و یا واگذاری به بخش خصوصی با تعیین مدت زمان معلوم اقدام کرد. وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به وجود مشکل معارضین در اطراف ورزشگاه یادگار امام (ره)، بر رفع این مشکل با هماهنگی بین ادارات مسکن و شهرسازی، شهرداری، ورزش و جوانان و اداره کل اسناد و املاک تاکید کرد. معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی لزوم اجرای طرح های تکمیلی در مسیرهای دسترسی به این ورزشگاه را مورد اشاره قرار داد و افزود: در این رابطه ایجاد و نصب چند عابرگذر در اتوبان کسایی برای ورود و خروج سهل تر تماشاگران به محل ورزشگاه اجتناب ناپذیر است. پورمهدی، نصب صندلی های جدید در استادیوم فوتبال این ورزشگاه را از جمله اولویت های مهم مدیریت کلان و اداره کل ورزش و جوانان عنوان و اظهار کرد: در این زمینه نیز هماهنگی های لازم به انجام رسیده تا در کوتاه ترین زمان صندلی های شکسته تعویض و سکوهای خالی نیز صندلی دار شود. مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های استاندار و معاونت عمرانی برای رفع نواقص ورزشگاه یادگار امام (ره)، اظهار کرد: این ورزشگاه به عنوان دومین ورزشگاه ملی ایران به شمار می رود که استادیوم فوتبال آن پس از استادیوم آزادی تهران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز برگزاری بازی های رسمی ملی را دارد. محمد شروین اسبقیان گفت: اما به دلیل وسعت منطقه و همچنین اجرای چندین طرح عمرانی ورزشی طی سال های گذشته با کمبودهایی مواجه بوده که باید به تدریج نسبت به رفع این نواقصات اقدام کرد. تعریض، نورپردازی و استفاده چند منظوره زیرگذر مسیل واقع در اتوبان شهید کسایی برای عبور و مرور تماشاگران، هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی برای رفع مشکل تصرفات در ورودی ورزشگاه، آسفالت راه های دسترسی، ایجاد ساختمان پلیس در جنب ورودی زمین چمن، افزایش دبی آب شرب و استفاده از بخش خصوصی برای تکمیل طرح های نیمه تمام مجموعه از مصوبات بازدید و نشست بررسی نواقص ورزشگاه یادگار امام (ره) بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن