تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815618918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقابله با مواد مخدر از آموزش و پرورش آغاز شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۳۰ب.ظ)
استاندار فارس: مقابله با مواد مخدر از آموزش و پرورش آغاز شود موج - استاندار فارس ضمن تاکيد بر لزوم همکاري و مشارکت تمامي دستگاه‌ها و مجموعه‌ها در زمينه مبارزه با مواد مخدر گفت: بحث مقابله با اعتياد به مواد مخدر بايد از آموزش و پرورش و مقطع دبستان آغاز شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد محمد علي افشاني، در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان افزود: دانش آموزان بايد بياموزند که مواد مخدر و اعتياد چه معايب و معضلاتي در پي دارد و از همان دوران کودکي با آسيب‌هايي که مي‌تواند در پي داشته باشد آشنا شوند.
وي ضمن تاکيد بر لزوم اجتماعي کردن امر مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: بايد حساسيت خانواده‌ها را نسبت به اين موضوع مهم افزايش دهيم و آن‌ها را درگير کنيم.
استاندار فارس، با اشاره به نقش سازمان‌هاي مردم نهاد و لزوم توجه مديران به جايگاه اين سازمان‌ها تصريح کرد: فضاي مجازي يکي از عرصه‌هايي است که حضور تشکل‌هاي مردم در آن مؤثر خواهد بود.
افشاني، اعتياد به مواد مخدر را دغدغه اي همگاني دانست و افزود: اين بلاي خانمانسوز هزينه‌هاي سنگيني براي مردم و نظام اسلامي به بار مي‌آورد چرا که بخش عظيمي از نيروي انساني فعال که مي‌توانند در چرخه توسعه و عمران کشور مؤثر باشند از عرصه فعاليت خارج شده و از سوي ديگر جامعه نيز متحمل هزينه‌هاي سنگيني براي نجات معتادان و جلوگيري از ابتلاي ساير افراد به اين معضل مي‌شود.
استاندار فارس، يکي از دلايل گرايش جوانان به سمت اعتياد را بيکاري و آسيب‌هاي ناشي از آن دانست و گفت: وظيفه اساسي ما در اين زمينه ايجاد اشتغال براي جوانان فارغ التحصيل بيکار و نجات آنان از افسردگي و گرفتاري در دام اعتياد است.
وي، خواستار مشارکت مردم محله‌ها در امر مبارزه با مواد مخدر شد و گفت: مبارزه محله اي با مواد مخدر موجب مي‌شود رقابتي ميان محله‌ها و در مراحل بعد ميان شهرهاي مختلف در اين زمينه ايجاد شود و جلو رشد اعتياد در جامعه گرفته شود.
او افزود: رسانه‌ها و بخصوص صدا و سيما و همچنين مساجد بايد بحث آگاه سازي مردم و مبارزه با مواد مخدر را با حساسيت دنبال کنند.
استاندار گفت: با توجه به اينکه بخش قابل توجهي از قاچاق مواد مخدر در استان توسط اتباع بيگانه غير مجاز انجام مي‌شود، لازم است که از ورود اتباع بيگانه با جديت بيشتري جلوگيري شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن