تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816320959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيازي به سلاح اتمي نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۳۱ب.ظ)
وزير دفاع تاکيد کرد: نيازي به سلاح اتمي نداريم موج-وزير دفاع با تاکيد بر اين که در دکترين ايران نگاه تهاجمي وجود ندارد، گفت: ما بايد با هدف دستيابي به پيروزي، خود را آماده مقابله با تهديدات کنيم.
به گزارش اداره کل تبليغات دفاعي وزارت دفاع؛ سردار سرتيپ پاسدار دکتر حسين دهقان وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در اجلاس شوراي هماهنگي حقوقي دستگاههاي اجرايي که در وزارت دفاع برگزار شد، گفت: امروز نظام بين الملل جهاني در حال گزار است و بعد از فروپاشي شوروي چيز جايگزيني به وجود نيامد.
سردار دهقان با تاکيد بر اين که امروز در معرض تهديدات متغير هستيم، تصريح کرد: متخصصين ما بايد اين تهديدات را شناسايي و خود را متناسب با آنها تجهيز کنند.
وي با بيان اين که در دکترين ما نگاه تهاجمي وجود ندارد، افزود: ما بايد با هدف دستيابي به پيروزي، خود را آماده مقابله با تهديدات کنيم.
وزير دفاع خاطرنشان کرد: نگاه ما مبتني بر دفاع و بازدارندگي است تا دشمنان جرات اقدام نداشته باشند و يا اگر اقدامي کردند، آنها را پشيمان کنيم تا از تکرار يا ادامه آن منصرف شوند.
سردار دهقان، برداشت دشمن از توانمندي دفاعي کشورمان را مهم دانست و افزود: ما يک اصل را در همه طرح‌ريزي‌ها مد نظر داريم و آن اين است که دفاع، متکي بر مردم است و بر همين اساس نيازي به سلاح نامتعارف و اتمي نداريم؛ ضمن اين که رهبري معظم انقلاب نيز فتوا بر حرام بودن اين تسليحات داده اند.
وي اظهار داشت: وزارت دفاع عضوي از دولت و از طرف ديگر بخشي مرتبط با نيروهاي مسلح که ماموريت اصلي آن پشتيباني از نيروهاي مسلح است تا قادر باشند ماموريت خود را به نحو احسن انجام دهند.
وزير دفاع تصريح کرد: نگاه ما اين است که بتوانيم نيازهاي نيروهاي مسلح را بخوبي در جغرافياي تهديد برطرف کنيم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين که همه بايد اصل را بر قانون بگذاريم، گفت: به هيات مديره‌ها اعلام کرديم که بايد يک عنصر مالي و يک عنصر حقوقي باشد تا مشکلي پيش نيايد. در قراردادهاي داخلي و خارجي که کم نيستند نيز روي اين موضوع تاکيد کرديم.
سردار دهقان همچنين با مهم توصيف کردن کار تنقيح قوانين، آن را برداشتن بار سنگين بروکراسي و باز کردن گره از دست و پاي ملت و مردم توصيف کرد و افزود:اگر قوانين براي مردم ساده سازي شود، جلوي دو فاجعه اداري يعني رشوه و پارتي بازي گرفته خواهد شد.
الهام امين زاده معاون حقوقي رئيس جمهور نيز طي سخناني دفاع را حق بنيادين هر موجودي دانست و اظهارداشت: هيچ کس حق ندارد آن را سلب کند و ما افتخار مي‌کنيم که سردار دهقان و همکارانشان از ما در هوا، آب، خاک و فضا دفاع مي کنند.
امين زاده در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين که دفاع درخصوص نشر اتهامات و اکاذيب برعهده معاونت حقوقي است، تصريح کرد: اين امر با روشنگري نياز به شکايت ندارد مگر در مواردي که بدليل برخي اتهامات وارده مجبور به شکايت شديم.
وي افزود: اين جلسات بدليل رو به رويي با تورم قوانين و اجراي قوانين منسوخ برگزار مي‌شود و با اين جلسات جلوي بسياري از سواستفاده ها در بحث تنقيح گرفته مي‌شود.
معاون حقوقي رئيس جمهور گفت: يکي از وزرا روز گذشته اظهار داشت: قراردادي که موضوع بحث تنقيح بود، چون نظارت معاونت حقوقي را نداشت لغو کرديم.
امين زاده در پايان با تاکيد بر اين که ما بايد به سمت قانون جامع پيش برويم، خاطرنشان کرد: با رئيس مجلس هم جلساتي داشتيم و براي اولين بار شوراي عالي تنقيح برگزار شد که اميدواريم به يک قانون جامع دست يابيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن