تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814977085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگشت مرغ و تخم‌مرغ‌های صادراتی ایران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
برگشت مرغ و تخم‌مرغ‌های صادراتی ایران




یک مقام مسئول از برگشت خوردن مرغ و تخم‌مرغ‌های صادراتی ایران به عراق و افغانستان خبر داد.





خبرگزاری مهر: یک مقام مسئول از برگشت خوردن مرغ و تخم‌مرغ‌های صادراتی ایران به عراق و افغانستان خبر داد.

ناصر نبی‌پور از برگشت مرغ و تخم‌مرغ‌های صادراتی از مرز عراق خبر داد و اظهارداشت: مسئولان عراقی اجازه ورود مرغ و تخم‌مرغ‌های ایرانی به داخل به این کشور را صادر نکردند.

وی با بیان اینکه احتمالا دامپزشکی عراق هنوز به گمرک این کشور اعلام نکرده که واردات مرغ و تخم‌مرغ از ایران مجاز است، گفت: مسائل پیش آمده به دلیل ذوق زدگی زودهنگام مرغ‌داران داخلی رخ داده است.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران ادامه داد: تخم‌مرغ و مرغ‌های صادر شده به افغانستان نیز دچار وضعیتی مشابه شده و برگشت خورده‌اند.

نبی‌پور با انتقاد از تولید زیاد مرغ و تخم‌مرغ در کشور تصریح کرد: چرا باید تولید این محصولات در کشور آنقدر زیاد باشد که تولیدکنندگان به چنین مشکلاتی دچار شوند؟ چرا نباید تولید مرغ و تخم‌مرغ به اندازه نیاز داخل تنظیم شود؟

وی با بیان اینکه بازار مرغ و تخم‌مرغ به بحث عرضه و تقاضا بستگی دارد، افزود: در چنین شرایطی صادرات هم دردی از ما دوا نمی‌کند ضمن اینکه دولت ترکیه به صادرات  از این کشور یارانه می‌دهد و ما توان رقابت با آنها را نداریم.

‌این مقام مسئول با اشاره به اینکه چندی قبل دولت اعلام کرد مرغ‌داران اقدام به حذف مرغ‌های چربی‌دار کنند و ما در ازای این کار ۲ میلیارد تومان یارانه به بخش می‌دهیم، اضافه کرد: با وجودی که این موضوع به تصویب ستاد تنظیم بازار هم رسید، پولی به بخش پرداخت نشد چون دولت پولی ندارد که بخواهد به مرغ‌داران بدهد.







تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن