تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821128564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسته تشويقي شهرداري تهران در نوسازي بافت‌هاي فرسوده قابل‌ قبول است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۴۸ب.ظ)
بسته تشويقي شهرداري تهران در نوسازي بافت‌هاي فرسوده قابل‌ قبول است موج - عضوي شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به اين که بسته تشويقي شهرداري تهران در نوسازي بافت‌هاي فرسوده قابل‌ قبول است، گفت: شهرداري تهران بدون توجه به سودآوري در زمينه احياي بافت‌هاي فرسوده ورود پيدا کرده است، اما؛ دولت هنوز ورود جدي به نوسازي بافت‌هاي فرسوده ندارد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان نوسازي شهر تهران، حکيمي‌پور با بيان اين مطلب که اقدامات صورت گرفته در خصوص بافت‌هاي فرسوده چندان قابل‌توجه نيست، خاطرنشان کرد: اين در حالي است که بافت‌هاي فرسوده در سطح شهر تهران درصد بالايي را به خود اختصاص داده است.
وي با تأکيد بر اين که بايد دولت در راستاي احيا و نوسازي بافت‌هاي فرسوده ورود جدي داشته باشد، تصريح کرد: مسائل مربوط به تهران تنها مربوط به يک کلان‌شهر نيست، بلکه همان‌طور که مقام معظم رهبري فرمودند مساله ملي محسوب مي‌شود.
عضو شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به هشدارهاي کارشناسان در خصوص بافت‌هاي فرسوده، افزود: خوشبختانه شهرداري تهران نيز تلاش‌هايي را در راستاي احيا و نوسازي بافت‌هاي فرسوده آغاز کرده، اما؛ متأسفانه به دليل عدم ورود جدي دولت به اين موضوع، اقدامات صورت گرفته در اين زمينه در حد انتظار نيست.
وي ادامه داد: علت اين مساله آن است که متأسفانه در عمل، ساماندهي در خصوص نوسازي بافت‌هاي فرسوده و در نظر گرفتن سياست‌هاي تشويقي در اين راستا چندان قابل‌توجه نيست.
حکيمي‌پور با بيان اين مطلب که بايد سرمايه‌گذاري کلاني نسبت به نوسازي بافت‌هاي فرسوده صورت گيرد، افزود: بايد بسته‌هاي تشويقي از سوي دولت در حدي باشد که شهروندان را تشويق به احياي بافت‌هاي فرسوده کند.
وي با اشاره به اين که در کشورهاي پيشرفته نيز سياست‌هاي تشويقي قابل‌توجه مادي منجر به احيا و نوسازي بافت‌هاي فرسوده شد، گفت: در استانبول لحاظ کردن سياست‌هاي تشويقي مالي ويژه منجر به احياي اين بافت‌ها و به حداقل رسيدن آن شد.
حکيمي‌پور با تأکيد بر ضرورت استفاده از تجارب بشري در احيا و نوسازي بافت‌هاي فرسوده تصريح کرد: بايد سياست‌هاي تشويقي جذاب‌تر و تشويق‌کننده‌اي براي سرمايه‌گذاران در اين زمينه در نظر گرفته شود.
وي ادامه داد: هرگونه هزينه در راستاي احياي بافت‌هاي فرسوده از ضررها و خسارت‌هاي ميلياردي در وقوع بحران جلوگيري به عمل مي‌آورد.
حکيمي‌پور ضمن تأکيد بر تسريع در روند نوسازي بافت‌هاي فرسوده، گفت: کميسيون ويژه دولت در اين زمينه بايد عملياتي‌تر فعاليت کند.
اين عضو شوراي اسلامي شهر تهران بيان داشت: در صورت ورود دولت؛ شهرداري و شوراي اسلامي شهر تهران آمادگي همکاري در اين زمينه را با دولت دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن